loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 58 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

فصل چهارم سریال محبوب Game Of Thrones نیز به پایان رسید . همانند فصل های قبل موسیقی این فصل را نیز Ramin Djawadi برعهده داشته است که تمامی موسیقی های متن آن را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps برای شما آماده کرده ایم . جوادی بابت ساخت موسیقی‌های مکمل، ارکستراسیون و دستیاری هانس زیمر در فیلم‌هایی مانند بتمن شروع می‌کند و دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه شهرت دارد. او به عنوان آهنگساز فیلم‌های تیغ: سه‌گانگی، از غبار بپرس، فصل آغازی، آقای بروکز و متولدنشده فعالیت کرده‌است. جوادی و پل وستربرگ به خاطر آهنگسازی برای فصل آغازی مشترکا برنده ی بیست و دومین دوره ی جایزه موسیقی فیلم و تلویزیون جامعهٔ آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شدند.

 

Game Of Thrones Season 4 موسیقی های متن فصل چهارم سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones S4 OST

 

djmbg بازدید : 47 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

نام قطعه جدید میثم ابراهیمی «یکی همیشه هست» نام دارد که تیتراژ پایانی برنامه «امروز هنوز تموم نشده» می باشد. ترانه کار از سروده های حدیث دهقان است و آهنگساز و تنظیم کننده هم فواد غفاری است. میکس و مستر هم توسط رضا پوررضوی انجام شده است. بابک ریاحی پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار) و پیمان تونی (ویولن) در این قطعه به هنرنمایی پرداخته اند. برنامه امروز هنوز تمام نشده در طول ایام ماه مبارک رمضان هر روز حدود ساعت ۱۶ از شبکه اول سیما پخش می شود.

 

meysamebrahimi yekihast دانلود تیتراژ پایانی برنامه امروز هنوز تموم نشده با صدای میثم ابراهیمی

 

 


 

djmbg بازدید : 42 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

هفت سنگ نام سریالی است با کارگردانی علیرضا بذر افشان که در ماه مبارک رمضان از شبکه ۳ سیما پخش می شود.
تیتراژ پایانی این سریال را مازیار فلاحی با عنوان موزیک "ازت مچکرم" خوانده است. ملودی این قطعه را خود مازیار فلاحی بر روی ترانه یاحا کاشانی ساخته و شهاب اکبری نیز وظیفه تنظیم آن را بر عهده داشته است. فیروز ویسانلو به عنوان نوازنده گیتار با فلاحی همکاری داشته است. هم اکنون می توانید این موزیک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

maziarfalahi 7sang دانلود تیتراژ پایانی سریال هفت سنگ با صدای مازیار فلاحی

 

 

 

 

djmbg بازدید : 39 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

پس از چند همکاری موفق با برنامه «ماه عسل»، مهدی یراحی بار دیگر خوانندگی تیتراژ این برنامه را بر عهده گرفت. این خواننده و آهنگساز موفق، قطعه بغض تو را برای تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی را تولید کرده است. بر خلاف سالهای گذشته که روزبه بمانی ترانه سرای قطعات ماه عسل بود، این بار سروش دادخواه برای یراحی ترانه سرایی کرده است. ملودی این قطعه از مهدی یراحی است و هومن نامداری تنظیم کننده اثر بوده است. همچنین رضا تاجبخش (پیانو)، میلاد درخشانی (عود)، مهرداد عالمی (ویلنسل) و احسان نی زن (ویولن و کمانچه)، در «بغض تو» نوازندگی کرده اند.
هم اکنون می توانید این اثر را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

yarahi maheasal دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بغض تو   تیتراژ برنامه ماه عسل 93

 

 


djmbg بازدید : 41 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

نام قطعه جدید محمد علیزاده «میشه نگام کنی» نام دارد که تیتراژ برنامه «جشن رمضان» می باشد. ترانه این قطعه توسط فرزاد حسنی سروده شده است و محمد علیزاده ملودی آن را ساخته است. شهاب اکبری هم وظیفه تنظیم این اثر را بر عهده داشته است. قطعه میشه نگام کنی، تیتراژ برنامه جشن رمضان است که در طول ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه تهران پخش می شود. این سومین سال پیاپی است که محمد علیزاده وظیفه خوانندگی تیتراژ جشن رمضان را بر عهده دارد. او سال گذشته هم قطعه «با اینکه تنهایی» را برای جشن رمضان آماده کرده بود. هم اکنون می توانید موزیک میشه نگام کنی را به صدای محمد علیزاده از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

mohammadalizade negam koni دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی   تیتراژ برنامه جشن رمضان

 

 

 

djmbg بازدید : 44 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

حاصل همکاری دو خواننده سرشناس کشور منتشر شد. این قطعه «با تو می‌خندم» نام دارد که تیتراژ برنامه «امروز هنوز تموم نشده» می باشد. ترانه آن را سید محمد کاظمی سروده، ملودی اش را شهاب رمضان ساخته و فرشاد فارسی تنظیم آن را انجام داده است. همچنین آرش پاکزاد عهده دار میکس و مسترینگ این قطعه بوده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ramezan sadeghi mikhandam دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان و رضا صادقی   تیتراژ برنامه امروز هنوز تموم نشده

 

 


djmbg بازدید : 46 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

تیتراژ آغازین برنامه ماه عسل ۹۳ را «مرتضی پاشایی» خوانده است. این قطعه زیبا و شنیدنی «نگران منی» نام دارد و ترانه آن توسط مهرزاد امیرخانی سروده شده است. مرتضی پاشایی آهنگسازی آن را انجام داده است و معین راهبر هم وظیفه تنظیم و مسترینگ را بر عهده داشته است. برنامه ماه عسل در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی پخش می شود.این برای نخستین بار است که مرتضی پاشایی تیتراژ برنامه ماه عسل را می خواند. در سال های گذشته خوانندگانی نظیر مهدی یراحی، فرزاد فرزین و… تیتراژهای ماه عسل را خوانده بودند. در ادامه می توانید قطعه «نگران منی» با صدای «مرتضی پاشایی» را از سایت «دانلودها» دریافت کنید.

 

pashaie maheasal دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نگران منی – تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۳

 

 


djmbg بازدید : 50 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام جنون را آماده کرده ایم که برای تیم ملی خوانده است . فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد.

 

| این آهنگ به مناسبت حضور پرشور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد |

 

Farzad Farzin Jonoon دانلود آهنگ جدید فرزداد فرزین با نام جنون Farzad Farzin Jonoon

 

 

 

 

djmbg بازدید : 50 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Relxing Piano Music را آماده کرده ایم که اثری از هنرمندان مختلف می باشد . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Classical Piano Music مجموعه 35 موسیقی بی کلام آرام بخش پیانو Classical Relxing Piano Music 2014

 

 

 

djmbg بازدید : 44 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

برای شما علاقمه مندان مجموعه ای از ۶۰ رینگتون و صدای زنگ موبایل را به صورت رایگان آماده کرده ایم که تمام آن ها توسط دانلودها جمع آوری شده اند . تمامی فرمت های این آهنگ ها Mp3 می باشند و به راحتی در انواع گوشی های موبایل قابل استفاده می باشند . تمام این صدا زنگ ها در سال ۲۰۱۴ منتشر شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Best Mobile Ringtones 2014 مجموعه 60 رینگتون جدید برای موبایل 2014 Best Mobile Ringtones

 

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,085
  • بازدید ماه : 2,724
  • بازدید سال : 34,709
  • بازدید کلی : 408,004
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج