loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 34 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 

 

djmbg بازدید : 143 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

سری بازی های The Sims همچنان راه خودشان را ادامه می دهند و بازیکنان مختلف نیز کنترل زندگی انسان های این بازی کامپیوتری را بدست می گیرند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند. بازیکنان، همیشه در کنار این شخصیت های مجازی هستند و با آن ها در همه مراحل مانند کار، روابط اجتماعی و… همراه هستند. در چهارمین نسخه اضافه شونده بازی The Sims 3 اینبار شاهد عنوان دیگری به نام The Sims 3: Generations هستیم که قسمت های جدیدی را برای طرفداران این سری از بازی ها به همراه آورده است. این نسخه، بیشتر تمرکز خودش را روی دوران نوجوانی گذاشته و شما بیشتر با شرایط این دوره سنی در این بازی روبرو خواهید شد.
به تازگی هم EA دوباره این بازی را به نمایش درآورده تا خیلی ها بتوانند با قسمت های جدید این بازی آشنا شوند. همانطور که اشاره کردیم، در این بازی شما میزبان نوجوانان هستید و دنیای آن ها را تجربه خواهید کرد. دنیایی که شخصیت های آن تجربه های زیادی را برای اولین بار بدست می آورند. در این بازی، شوخی های زیادی قرار گرفته که اکثر افراد نوجوان آن ها را انجام می دهند. تله های جالب برای کسانی که سرزده به خانه شما می آیند یا برخی از اعضای خانواده، بازی را بسیار جالب کرده اند. به طور مثال این شوخی ها می تواند شامل گذاشتن اسم های خنده دار روی افراد مختلف باشد. می توانید با تخم مرغ خانه را به گند بکشید یا از تله جالبی که خود سازندگان آن را Planting a Flaming Bag می نامند، استفاده کنید که شامل کارهای مختلفی مانند خراب کردن دستشویی، رنگ کردن پوست افرد دیگر و حمام کردن با آب رنگی می شود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

TS3Generations cover small دانلود بازی The Sims 3 Generations

djmbg بازدید : 41 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

Fruit Farm  یک بازی معتاد کننده و فوق العاده محرک می باشد. این بازی به در استایل کارتونی ساخته شده و دارای رنگبندی قدرتمند کارکترهای جذاب می باشد که بعد از مدتی بازیکننده را یک فرد حرفه ای در انجام خود می کند. در این بازی یک سبد در اختیار شما قرار می گیرد و شما می بایست میوه هایی را که از بالا می افتند را توسط سبد گرفته و بر امتیاز خود بیافزایید. این کار در مراحل بعد سخت تر شده و سرعت افتادن میوه ها بالا می رود. همچنین بعد از کسب چندین امتیاز به شما قابلیت هایی مانند جان اضافه، سرعت دوبرار، توقف زمان و … داده می شود که در راه یابی به مرحله بعد به شما کمک خواهد کرد. این بازی دارای ۵۰ مرحله سرشار از سرگرمی می باشد که می توانید ساعت ها خود را مشغول کنید.

 

Fruit Farm جمع آوری میوه ها در بازی مهیج Fruit Farm

 

 

djmbg بازدید : 44 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر دوست دارید کودکان شما بتوانند از رایانه استفاده مفید کنند ، این بهترین راه است که با یک بازی سرگرم کننده و مفرح بتوانند ریاضی را نیز فرا بگیرند.امروز از وب سایت دانلودها ،این بازی جدید و زیبا را  آماده دریافت کرده ایم.این بازی آموزش ابتدایی نام دارد می تواند پشتوانه خوبی برای کودکان شما در ضمینه ریاضیات می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Juegos Educativos بازي آموزش رياضي ابتدايي با نام Juegos Educativos

 

 

djmbg بازدید : 36 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی بسیار جالب و فکری معروف X-O را که توسط وب سایت دانلودها طراحی و ساخته شده است را برای شما عزیزان معرفی می کنیم. این بازی فارسی و بسیار کم حجم که نیازی به نصب کردن هم ندارد می تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. امیدواریم این بازی اختصاصی مورد قبول شما بازدیدکنندگان عزیز واقع شود. دانلودها، فراتر از یک رویا…

 

X O Downloadha دانلود بازی فکری X O اختصاصی دانلودها

 

 

djmbg بازدید : 37 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

این بار سایت بزرگ دانلودها  نسخه جدید و معتبر بازی پرطرفدار و جذاب Worms Ultimate Mayhem را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است. در این نسخه از بازی که به تازگی منتشر شده بالا ۷۰ مرحله ماموریت در بازی به صورت تک نفره موجود می باشد و در بخش مولتی پلی هم بازیکنان قادر به بازی کردن به صورت لوکال و آنلاین میباشند. این  بازی به صورت ۳D میباشد که دارای محیط کاملا تخریب پذیر میباشد و بازیکنان قادرند که تمام محیط بازی را تخریب نمایند.

|نسخه نهایی و کاملا تست شده SKIDROW بازی|

 

worms بازی استثنایی و مهیج Worms Ultimate Mayhem 2011

 

 

djmbg بازدید : 38 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 

پت و مت ۲ کاراکتر با مزه کارتوی هستند که با کارهای جالب و دیوانه بازی های خاصشان همیشه در ذهن ما هستند و هر دست و پا چلفتی را که می بینیم یاد پت و مت می افتیم. بازی پت و مت برای کامپیوتر نیز وجود دارد. بازی پت و مت یک بازی پازلی/استراتژی /ماجراجویی است که توسط کمپانی IDEA GAMES در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. داخل بازی چند بازی کوچک نیز گنجانده شده است. مینی گلف, درست کردن پازل, و درست کردن مدل برای عکس این بخش ها هستند. داستان اصلی بازی درست کردن یک ماشین خراب توسط پت و مت است که با خنگ بازی هایشان و حرکات جالبشان داستان بازی را بسیار دلچسب کرده است. بازی در عین حال فکری و جذاب است و هر کاربری را ساعت ها پای دستگاه کامپیوتر می نشاند. بازی از پیش نیازهای سخت افزاری بسیار پایینی پشتیبانی می کند و نیازی نیست نگران این قضیه باشید چون رو ی ضعیف ترین و قدیمی ترین سیستم های کامپیوتری نیز نصب و اجرا می شود. امید است با دانلود این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

Pat a Mat downloadha.com2 بازي فوق العاده زيبا كارتوني پت و مت براي كامپيوتر

 

 

ویژگی های بازی Pat & Mat:
- برگرفته از مجموعه تلویزیونی محبوب پت و مت
- بازسازی ۳ بعدی عروسک ها درست مانند مجموعه تلویزیونی پت و مت
- انیمیشن، موفعیت ها و کارهای خنده دار
- راه حل های غیر معمول برای مشکلات
- دارای بازی های کوچک
- مناسب برای تمامی سنین
-کارایی در حداقل سیستم کاپیوتر
و….

 

 

password بازي فوق العاده زيبا كارتوني پت و مت براي كامپيوترپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي فوق العاده زيبا كارتوني پت و مت براي كامپيوتر لینک دانلود – 191.4 مگابایت | لینک کمکی

 

djmbg بازدید : 41 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

Dr.Pills تمام تلاش خود را انجام می دهد تا دارویی اختراع کند و برای همیشه در مقابل ویروس ها در امان بماند. در این بازی شما باید به این دکتر وظیفه شناس کمک کنید تا خیلی سریع قرصی برای مقابله با این ویروس خطرناک که به سرعت در حال گسترش است، بسازد. با ساختن قرص ها توانایی مقابله با ویروس ها افزایش داده تا بتواند به هیچ ویروسی آلوده نشود. محیط گرافیکی این بازی بسیار زیبا و رنگارنگ طراحی شده و افکت های صوتی جالب و خنده داری نیز در بازی گنجانده شده است که باعث می شود تا شما کاربران عزیز دانلودها از بازی لذت بیشتری ببرید.

 

Dr Pills Cover بازی بسیار زیبا و جذاب دکتر قرص Dr.Pills 1.0

 

djmbg بازدید : 36 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱.۴.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0

 

 

djmbg بازدید : 49 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی جذاب و ماجراجویانه دنیای دیزنی (Disney Universe) بازیکنان می توانند بیش از ۴۰ شخصیت  کلاسیک ساخته شده توسط کمپانی دیزنی را انتخاب کنند که از معروفترین آن ها می توان به آلیس (شخصیت کارتونی انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب) ، مایک ( در کارتون کمپانی هیولاها) ، ترون ( در انیمیشن ترون) و استیچ ( در کارتون لیلو و استیچ) اشاره کرد. شما با این شخصیت های کارتونی پا به ۶ دنیای مختلفی که توسط کمپانی های دیزنی و دیزنی-پیکسار طراحی شده است خواهید گذاشت. شما همچنین می توانید یک شخصیت ساختگی برای خود ایجاد کنید و یک ابزار منحصر به فرد به آن اختصاص دهید که به قدرت و رشد بازیکن شما بسیار کمک می کند. شما هرچه بیشتر در محیط بازی تلاش کنید ، هوشمندی و قدرت شخصیت شما رشد یافته و از دیگران متمایزتر و کامل تر می شود. این بازی جذاب و دوست داشتنی برای تمامی سنین می باشد و همه می توانند از آن استفاده کنند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

disney universe cover دانلود بازی Disney Universe برای PC

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,086
  • بازدید ماه : 2,725
  • بازدید سال : 34,710
  • بازدید کلی : 408,005
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج