loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 50 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید iTunes ویژه ترین و اصلی ترین نرم افزار مدیریت دستگاههای iOS است که توسط خود اپل ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا به امروز نرم افزارهای دیگری علاوه بر آیتونز برای مدیریت دستگاههای iOS عرضه شده که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. iTools نرم افزار ساده و کاربردی شبیه iTunes برنامه معروف اپل میباشد. برنامه iTools کافیست دستگاه خود را به سیستم وصل کرده و تمامی اطلاعات دقیق آن را با تمامی جزئیات مشاهده کنید. از ویژگی های این نرم افزار نصب آسان بازی و نرم افزار ، امکان انتقال انواع فایل های صوتی و تصویری با امکان درگ و دراپ ، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان در ۲ نوع ساده و پیشرفته از تمامی فایلها و اپلیکیشن های موجود در دستگاه و … اشاره کرد.

 

iTools v2.3.3 نرم افزار مدیریت مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد iTools 2014 v2.3.3   مک

 

 

djmbg بازدید : 52 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن MathType یک ابزار کامل برای تایپ انواع فرمول‌ها در مک است. این اپلیکیشن دارای دسته‌بندی‌های متنوع برای گروه‌های مختلف فرمول‌های ریاضیات است و شما می‌توانید در محیط آن فرمول مورد نظر خود را تایپ کرده و سپس در اپلیکیشن‌های دیگر از آن استفاده کنید. یکی از مزایای قابل توجه MathType سازگاری خوب آن با اپلیکیشن Pages است. به‌گونه‌ای که شما در منوی Insert اپلیکیشن Pages مشاهده می‌کنید که گزینه‌ای با نام "Formula from MathType" مشاهده می‌کنید که به‌شما اجازه می‌دهد مستقیماً فرمول تایپ شده در MathType را به محیط تایپ خود انتقال دهید، بدون اینکه تغییری در شکل فرمول ایجاد شود.

mathtype تایپ فرمول با MathType 6.7e   مک

 

 

djmbg بازدید : 45 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن PopClip یک ابزار بسیار کاربردی برای کاربران مک است. با کمک PopClip شما می‌توانید با انتخاب کردن یک نوشته و متن در هرکجا، گزینه‌هایی شبیه به آنچه در iOS موجود است را مشاهده کنید که به کارهایتان سرعت می‌بخشد. از جمله گزینه‌های موجود امکان جستجوی نوشته‌ی انتخاب شده در موتور جستجویی که شما مشخص می‌کنید، ترجمه‌ی متن انتخاب شده، کپی متن، ذخیره سازی در Notes و… است. چیزی که این برنامه را بسیار کاربردی می‌کند امکان اضافه کردن گزینه‌های بیشتر با کمک Extensions است. در سایت این برنامه تعدادی افزونه وجود دارد که با نصب آن‌ها می‌توانید گزینه‌های ظاهر شده پس از انتخاب یک متن را تغییر و یا افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به Mac OS X 10.6.8 و بالاتر نیاز دارید.

 

popclip mac ساخت میانبر برای انجام کارها با PopClip 1.4.10   مک

 

 

 

djmbg بازدید : 30 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر با برنامه‌نویسی iOS و OS X آشنایی داشته باشید حتماً نام Xcode برای شما آشناست. Xcode ابزار اختصاصی اپل برای سیستم‌عامل Mac OS X است که به کمک آن می‌توانید برای آیفون، آیپد و مک برنامه و بازی بنویسید. در کنفرانس WWDC 2014 که کمتر از یک هفته‌ی پیش برگزار شد اپل از نسخه‌ی ۶ Xcode رونمایی کرد. در این نسخه تغییرات زیادی ایجاد شده است. مهم‌ترین این تغییرات معرفی زبان جدید Swift است که می‌تواند تحولی در برنامه‌نویسی iOS و مک ایجاد کند. امکان دیگر Playgrounds است که به شما اجازه می‌دهد در حین نوشتن کدها نتیجه‌ی هر تغییر را به‌صورت آنی در برنامه‌تان مشاهده کنید. اگر دوست دارید جرء اولین کسانی باشید که با زبان Swift کار می‌کنند این نسخه را دانلود کنید. دقت داشته باشید این یک نسخه‌ی آزمایشی است و برای برنامه‌نویس‌هایی که می‌خواهند برنامه‌های خود را با امکانات جدید تست کنند معرفی شده است. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر نیاز دارید.

 

xcode 6 beta نرم افزار برنامه نویسی Xcode 6 Beta   مک

 

 

 

djmbg بازدید : 43 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار CrossFTP Pro یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارتباط و انتقال اطلاعات در پروتکل‌های FTP, SFTP, FTPS, FXP, WebDav, Amazon S3 است. این نرم‌افزار تلاش دارد انتقال و جابجایی اطلاعات شما بین سرورهای گوناگون را به‌ ساده‌ترین شکل انجام دهد. از جمله امکانات این نرم‌افزار می‌توان به امکان باز کردن چندین Tab همزمان برای سرعت بخشیدن به کارها، امکان ریکاوری اطلاعات، تغییر اطلاعات و فایلهای سرور به وسیله Remote Edit، مدیریت فایل‌های Zip، ایجاد محدودیت در Bandwidth، ایجاد جدول زمان‌بندی و… اشاره کرد.

 

crossftp pro mac نرم‌افزار مدیریت FTP حرفه‌ای CrossFTP Pro 1.88.2   مک

 

trans نرم‌افزار مدیریت FTP حرفه‌ای CrossFTP Pro 1.88.2   مک

djmbg بازدید : 38 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

snapflow mac عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2   مک

 

 

djmbg بازدید : 44 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Adobe Acrobat یک ابزار معروف برای مدیریت و کانورت فایل‌های PDF به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار علاوه بر نمایش فایل‌های PDF به‌شما، می‌تواند فایل‌های نوشتاری معمولیتان را نیز به فرمت PDF تبدیل کند. در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار قابلیت های جدیدی گنجانده شده است، از جمله قابلیت تغییر دادن نوشته و عکس در یک فایل PDF، تبدیل فایل‌های PDF به فرمت PowerPoint، در دسترس بودن قالب‌های متنوع برای ساخت یک فایل‌های PDF و web form با کمک Adobe FormsCentral. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن بر روی Mac OS X 10.6.4 و بالاتر قابل اجرا است.

 

adobe acrobat xi pro mac مدیریت فایل‌های PDF با Adobe Acrobat XI Pro 11.0.3   مک

 

djmbg بازدید : 211 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر یک آهنگساز حرفه‌ای باشید بدون شک با سری اپلیکیشن‌های Logic کمپانی Apple آشنایی دارید. این اپلیکیشن‌ در بین آهنگسازهای حرفه‌ای بسیار پرکاربرد بوده و حالا اپل، همانند خیلی دیگر از برنامه‌های دیگرش، Logic را نیز به نسخه‌ی X (یا ۱۰) ارتقاء داده و تغییرات گسترده‌ای در برنامه داده است. Logic Pro X به‌شما امکان ساخت، تغییر و میکس آهنگ‌ها را در یک فضای کاربری مدرن خواهد داد. این ابزار دارای مجموعه‌ای عظیم از آلات موسیقی، افکت‌ها و لوپ‌هایی است که شما را در صداگذاری بسیار کمک خواهد نمود. اگر یک آهنگساز هستید و می‌خواهید این حرفه را به‌طور حرفه‌ای دنبال کنید، Logic Pro ابزاری است که باید در اختیار داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.8.4 و بالاتر و پردازنده‌ی ۶۴-بیتی نیاز دارید.

 

logic pro x آهنگسازی حرفه‌ای با Logic Pro X   مک

 

 

djmbg بازدید : 41 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر به‌اشتراک گذاری صفحه‌ی نمایش با دوستان برای نشان دادن اطلاعات نیز وجود دارد. در نسخه‌ی ۶ این نرم‌افزار برای مک، ظاهر نرم‌افزار تغییرات چشم‌گیری داشته است و از قابلیت تماس تصویری HD به‌طور کامل پشتیبانی می‌شود.
 

 

skype mac تماس اینترنتی با Skype 6.7.0.373   مک

 

 

djmbg بازدید : 41 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.

 

aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5   مک

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,203
  • بازدید ماه : 2,842
  • بازدید سال : 34,827
  • بازدید کلی : 408,122
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج