loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 63 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

 

djmbg بازدید : 59 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDFab Media Player 2.4.3.1 – پلیری ساده و در عین حال حرفه ای برای پخش انواع فرمت های مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار پخش کننده فیلم ، توسط کاربران به عنوان بهترین نرم افزار پخش فایل های Bluray انتخاب شده است . به راحتی می توانید فیلم های DVD و Blu-ray خود را با این برنامه پخش کنید که به شما قابلیت پخش از فولدر را نیز می دهد . با پشتیبانی از خروجی صوتی ۷.۱ می توانید تجربه ای عالی از مشاهده فیلم های با کیفیت داشته باشید . این پلیر برای اولین بار از قفل گذاری Cinavia برای فیلم های بلوری پشتیبانی می کند . اگر از محیط پلیر خسته شدید ، به راحتی می توانید با دانلود اسکین های جدید ، ظاهر کاربری برنامه را تغییر دهید . قابلیت ساخت Playlist به شما امکان افزودن ویدئوهای مورد علاقه در قالب یک لیست را می دهد .

 

DVDFab Media Player پخش فرمت های صوتی و تصویری توسط DVDFab Media Player 2.4.3.1

 

 

 

djmbg بازدید : 48 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

GiliSoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, SWF,3GP, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, ASF و دیگر فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا میتواند نسبت به ویرایش آنها اقدام نماید. نرم افزار ترکیبی از ابزارهای برش قاب ویدیو، ادغام و چسباندن ویدئو، تقسیم و جدا کردن ویدئو، تبدیل فرمت ویدیو، اضافه کردن واترمارک روی ویدیو، اضافه کردن زیرنویس، چرخش ویدیو، عکس گرفتن از روی ویدیو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن افکت روی ویدیو و دیگر ابزار ویرایش که در ادامه آنها را نام خواهید برد. ابزار برش قاب ویدیو کمک میکند که در صحنه های دلخواه نسبت به برش برخی از قسمت های قاب اقدام کنید. ادغام و چسباندن ویدیو در یکی کردن چندین فایل ویدیو یاریتان میدهد. تقسیم و جداکردن ویدیو نیز کمک میکند تا یک ویدیو را به چندین فایل ویدویی تقسیم کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید. تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی نیز امکان پذیر است با پشتیبانی از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, MP2, and OGG. استخراج و گرفتن صدای ویدیو و ذخیره آن با فرمت های صوتی و همچنین قرار دادن صدای جدا از صدای اصلی فیلم روی ویدیو از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. در زمینه قرار دادن افکت روی ویدیو نرم افزار دارای ۱۴ افکت می باشد که برخی از آنها شامل black and white, old photographs, relief می باشد. قرار دادن واترمارک و زیرنویس هایی با فرمت ASS, SRT نیز از امکانات تکمیلی نرم افزار محسوب می شود.

 

GiliSoft%20Video%20Editor%206.5.0 نرم افزار ابزار ویرایش فایل های ویدیویی GiliSoft Video Editor 6.5.0

 

djmbg بازدید : 44 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط  The KMPlayer 3.9.0.125 Final

 

 

djmbg بازدید : 45 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است.Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های قدرتمند و بسیار کاربردی کمپانی مشهور Adobe به منظور تبدیل و تغییر حالت ها و کیفیت های فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد که در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. ویژگی کلیدی Adobe Media Encoder این است که از تمام فرمت های Final Cut نیز پشتیبانی می کند و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

 

Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173

 

 

djmbg بازدید : 44 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .

 

iDevice Toolkit مجموعه ابزارهای کار با فایل های مالتی مدیا Xilisoft iDevice Toolkit 7.7.3.20140401

 

 

djmbg بازدید : 38 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش صدای با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های و فیلم های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را در جهت افزایش کیفیت پخش صدا رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای و فیلم های خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.

 

DFX Audio Enhancer v11.200 نرم افزار افزایش کیفیت پخش موسیقی DFX Audio Enhancer v11.200

 

 

djmbg بازدید : 39 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

شاید تا بحال کمتر نام نرم افزار Adobe SpeedGrade را شنیده باشید، اما کمتر کسی پیدا می شود که با فتوشاپ آشنایی نداشته باشد، نحوه عملکر SpeedGrade هم مانند فتوشاپ هست، همانطور که فتوشاپ این امکان را برای طراح ایجاد می کند که بتواند تصویر یا عکس های دلخواه خود را ویرایش کرده و به اشکال گوناگون در بیاورد، SpeedGrade هم مثل همین ابزار را برای کاربر در ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی در اختیار تدوین گران قرار می دهد، دو نرم افزار Premier و After Effects هم عمکردی مشابه همین نرم افزار دارند، اسپید گرید ابزاری است برای ویرایش و تدوین و میکس و مونثاژ فوق حرفه ای ویدیوها، که در تک تک اجزاء و سکانس های یک فایل ویدیویی نفوذ کرده و آن را برای کاربران جهت ویرایش یا جلوه گذاری آماده کند.

 

Speed.Grade.CC.2014.Cover ويرايش حرفه اي فایل های ویدیویی Adobe SpeedGrade CC 2014 v8

 

 

 

djmbg بازدید : 39 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

| قابل اجرا بر روی سیستم های ۶۴ بیتی |

 

Adobe.After.Effects.Cover میکس و مونتاژ فیلم ها با Adobe After Effects CC 2014 13.0.0.214

 

 

 

djmbg بازدید : 44 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Audition CC به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر و ده ها ویژگی جدید که در این نسخه از قبیل حذف کننده صدای خواننده گنجانده شده است، کارهای خود را در اختیار همگان قرار دهید. نرم افزار Adobe Audition CC به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های جدید این نرم افزار به محض عرضه شدن مطلع شوید و همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای ادیت ویدیو سازگاری پیدا کرده تا بتوانید یک محصول صوتی و ویدیویی بی نظیر را بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری تولید نمایید. از ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به حذف کننده صدا، ویرایشگر پیش نمایش، ویرایشگر چند منظوره ی بهبود یافته، طراحی صدای پیشرفته، بهبود کیفیت صدا، معیارهای بلندی صدای ITU و … اشاره کرد.

 

Adobe.Creative.Cloud.Audition.Cover ويرايش حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC 2014 v7.0

 

 

 

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,185
  • بازدید ماه : 2,824
  • بازدید سال : 34,809
  • بازدید کلی : 408,104
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج