loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 38 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی  NBA  کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش  My Player  , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی  برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم  Rookie Showcase  میروید . این رویداد که در Madison Square Garden  روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو  را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در  Draft  معلوم خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

nba 2k12 psp cover دانلود بازی NBA 2K12 برای PSP

 

djmbg بازدید : 48 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹.۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

fifa 12 psp cover دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

 

 

 


djmbg بازدید : 35 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۲۳.۴۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

 

 

 

djmbg بازدید : 33 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

ادامه زندگی برای پرندگان عصبانی مشکل شده است. در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. با ضرباتی سنگین به سازه های فناپذیر خوک های سبز رنگ ضربه وارد کنید و به آزادی تخم مرغ ها و انتقام گیری از خوک ها بپردازید. بازی Angry Birds شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. هم اکنون نسخه شماره ۲ این بازی که جدیدترین نسخه این بازی می باشد ، برای کنسول PSP عرضه شده است. شما می توانید برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی آن را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry birds psp cover دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP

 

 

تصاویری از مجیط بازی:

angry birds v2 01 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP angry birds v2 02 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP

angry birds v2 03 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP angry birds v2 04 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP

 

djmbg بازدید : 37 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها برای علاقه مندان به کنسول PSP ، بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بازی Ace Combat X: Skies of Deception می باشد . بازی که شما در آن هدایت هواپیماهای جنگی را بر عهده می گیرید تا مأموریت هایی دشوار را برای پیروزی پشت سر بگذارید . انتخاب انواع هواپیما ها ، گرافیک فوق العاده عالی و مراحل دشوار و هیجان انگیز این بازی شما را ساعت ها سرگرم می نماید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۱.۳۰ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Ace Combat X Skies of Deception بازی بسیار زیبا Ace Combat X: Skies of Deception برای PSP

 

 

djmbg بازدید : 32 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در این ساعت در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبا  Parasite Eve The 3rd Birthday را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد توسط شرکت Square Enix انتشار یافته ، که سازنده بسیاری از بازی های محبوب این کنسول می باشد . داستان این بازی که به سبک اکشن سومین شخص می باشد ، بدین قرار است که منهتن نیویورک در آستانه جشن کریسمس قرار دارد . همه چیز آماده برپایی جشن است که ناگهان اتفاق عجیبی رخ می دهد . جانواران بزرگ و عجیبی ظاهر می شوند ، این موجودات شروع می کنند به بلعیدن همه افراد . در این موقع یک مامور FBI که دارای قدرت های شگفت انگیز است وارد عمل می شود . نام این ماور aya Bera است . آیا aya قادر خواهد بود تا این موجودات را نابود کند ؟ آیا منهتن دوباره رنگ آرامش را به خود خواهد دید ؟ اینان سوالاتی هستند که شما باید به آن پاسخ دهید . چرا که شما در قالب شخصیت aya Bera قرار خواهید داشت . تصاویری از محیط این بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنیدپس فرصت را از دست ندهید .

| دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم |


Parasite Eve The 3rd Birthday بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

 

 

 

djmbg بازدید : 36 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا Gladiator Begins را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از اسم بازی پیدا است ، داستان آن  در عصر گلادیاتورها می گذرد . در آن زمان آرزوی بسیاری از افراد گلادیاتور شدن بود . حال شما در این بازی در نقش گلادیاتوری قرار دارید که باید با دشمنان خود در میدان های نبرد مبارزه کنید . اگر به سبک بازی ها اکشن علاقه مند هستید این بازی بسیار زیبا و با گرافیک عالی را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

Gladiator Begins بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

 

 

djmbg بازدید : 37 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

امروز ، نسخه PSP بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی داستان اسباب بازی ۳ برای کاربران عزیز دانلودها فراهم شده است. این بازی ماجرایی ، شما را می تواند ساعت ها سرگرم نماید. FILM SYNOPSIS نام سازنده فیلم دوست داشتنی Toy Story می باشد و دوباره با آوردن نسخه جدید این بازی با نام Toy Story 3 می خواهد تا آن خاطره های شیرین و دوست داشتنی را دوباره زنده سازد. وقتی که Andy برای تحصیلات دانشگاهی می خواهد که برود ، Buzz ، Woody و تمامی اسباب بازی های وفادارش نگران آینده غیر قطعی خود هستند. این بازی توسط Lee Unkrich کارگردانی شده است. Toy Story 3 روایتی کمدی و ماجراجویی از کمپانی Disney Digital می باشد که به صورت ۳بعدی به بازار عرضه می شود که اسباب بازی ها را در اتاقی کاملا غیر قابل کنترل قرار می دهد که انقدر شلوغ می باشد که حتی جای سوزن انداختن هم نیست ! مثل یک جهنم هستش وقتی که میخوان باهم باشن و معنای واقعی "پشت هم دیگه را داشتن" رو نشون بدهند. این بازی تخیلات و تصورات شما را بر می انگیزد و شما می توانید تجربه ای جدید از بازی های ماجراجویی را داشته باشید و ساعت ها با این بازی بسیار زیبا سرگرم شوید.

 

Toy story 3 psp cover دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP

 

djmbg بازدید : 32 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبای Transformer The Game را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . کمتر کسی است که سری فیلم های Transformer  را ندیده باشد . این بازی برگرفته از این فیلم بسیار زیبا است . شما در این بازی باید با روبات های بیگانه مبارزه کنید ، تا سیاره زمین را از هجوم آنان نجات دهید . از نکات قابل توجه این بازی اکشن ، گرافیک بسیار عالی آن است که به لذت بازی می افزاید . اگر شما هم به سری فیلم های Transformer  علاقه دارید ، این بازی جذاب را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۴۳۴ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Transformer The Game بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

 

 

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 2,841
  • بازدید سال : 34,826
  • بازدید کلی : 408,121
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج