loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 45 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Northern Tale 4 – نسخه ی چهارم از سری بازی های مدیریتی حکایت های شمال است . پادشاهی Ragnar دوباره در خطر افتاده است! گروهی عظیم از جادوگران ، شوالیه های سیاه و غول ها در پی حمله به مقر پادشاهی هستند. Ragnar دوست های خود را صدا می زند تا یک بار برای همیشه به این درگیریها پایان دهند . وظیفه ی شما در این بازی مدیریت صحیح منابع ، پروزش سربازها ، تامین آذوقه و سایر موارد مورد نیاز برای دفاع و حمله در برابر دشمنان است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Northern Tale 4 v1.0-ZEKE

 

Northern Tale 4 دانلود بازی مدیریتی افسانه شمال 4   Northern Tale 4 v1.0

 

 

 

djmbg بازدید : 53 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Divinity: Original Sin عنوان یک بازی RPG از Larian Studios می باشد . داستان بازی با توجه به شخصیت اصلی بازی عمیق وعده داده شده و به عنوان یک جهان پر تعامل از شخصیت هم شناخته شده که این به این معنیست در محیط بازی شخصیت های بازی زیاد خواهند بود و با افرادان زیادی در بازی سروکار خواهید داشت. اورک ها در ماه مارس ، قدرت عجیب و زیادی کسب کرده اند که هرگز تا این حد قدرتمند دیده نشده بودند . آن ها به دنبال گرفتن کشورهای آزاد هستند . در این بین ۲ قهرمان اصلی داستان که هریک گذشته ای از گناه را با خود دارند ، برای مقابله با اورک ها برمی خیزند . آیا آن ها به حد کافی قدرت جنگیدن با orcsها را دارند ؟ در ادامه می توانید نسخه ی کرک شده ی ریلودد این بازی را از دانلودها دریافت نمایید .

 

Divinity Original Sin-RELOADED

 

Divinity.Original.Sin دانلود بازی Divinity: Original Sin برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 55 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

 

Monument Builders Alcatraz v1.0-TE

Monument Builders Alcatraz دانلود بازی مدیریتی ساخت زندان آلکاتراز Monument Builders: Alcatraz

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 90 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

The Beardless Wizard – جادوگر پیر توسط یک شیطان دزیده شده است ، به عنوان شاگرد جوان جادوگر شما ممکن است ریش نداشته باشید ولی نباید اجازه دهید تا او (Oyzo) با پوست چروک خورده ی خود برشما پیروز شود! به یوجین کمک کنید تا در تلاشی حماسی مقام بالای جادوگری خود را ثابت کند و Oyzo ستمکار را شکست دهد . در این راه از شخصیت های گوناگونی همچون غول سنگی ، اژدها و روح دیدن خواهید کرد . در طی این سفر هیجان انگیز می توانید توانایی خود و دوستانتان را افزایش دهید . سبک این بازی Dash می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Beardless Wizard دانلود بازی سرگرم کننده مدیریتی The Beardless Wizard

 

 

djmbg بازدید : 35 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی Warlock 2 the Exiled  نام دارد . این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت و توسط پاراداکس اینتر آرشیو منتشر شده است . زبان اصلی این بازی انگلیسی می باشد.  جهان در هم شکسته شده شده است ، و شما یکی از این خرده ریزه ها شده اید جنگ در شهر آردنیا بین مکس و موجودات اهریمنی و وحشتناک رخ میدهد . و  یک ایالت و چهار کشیش سعی میکنند شما و خانه و زندگی شما را تسخیر کنند

 

Warlock 2 the Exiled-RELOADED | 1.28 GB

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Warlock 2 دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

 

 

djmbg بازدید : 40 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که از جمله می توان به ۳ بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید. ویژگی های بازی را می توان در چند مورد بیان نمود: ۱) توسعه ، اکتشاف و بهره برداری از یک دنیای فانتزی و همچنین کشف مکان های شگفت انگیز و افسانه ای از ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب می شوند. ۲) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانایی های فردی و استفاده از استراتژی جنگی. ۳) ارائه دهنده سبک و کلاس جدیدی از بازی های RPG با تمرکز بر روی قدرت رهبری گیمرها. ۴) دارای چندین نژاد مختلف که در ابتدای بازی می توانید با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع نمایید. ۵) دارای داستانی حماسی در بخش تک نفره با جزئیات بزرگ و قوانین مختلفی که برای مجموعه ای گسترده در نظر گرفته شده است. ۶) دارای بخش چمد نفره پیشرفته و گسترده. برای دانلود بازی با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Age of Wonders III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Age of Wonders iii pc cover small دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

 

djmbg بازدید : 35 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates

Total War Rome II Hannibal at the Gates PC-RELOADED

 

Total War Rome II Hannibal at the Gates pc cover دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC

 

djmbg بازدید : 47 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

Pandora First Contact PC-FLT

 

Pandora First Contact pc cover دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

 

djmbg بازدید : 32 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

 

SimCity pc cover دانلود بازی SimCity برای PC

 

 

djmbg بازدید : 37 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 2,739
  • بازدید سال : 34,724
  • بازدید کلی : 408,019
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج