loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 44 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

اگر همان امکانات ساده نرم افزار Paint‌ که در نسخه های مختلف ویندوز یافت می شود را در نظر بگیریم به نظر بسیار ساده می رسد اما با همان امکانات ساده هم می توان جذاب ترین نقاشی ها را ترسیم کرد ؛ این در حالی است که همان امکانات ساده حالا با قدرت بیشتری در کنار یک سری گزینه های اضافی در نرم افزار Corel Paint it! به چشم می خورند. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر بخشی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جدید به شمار می رود. قابلیت هایی نظیر زوم ، تغییر اندازه ، ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها ، چاپ تصاویر در اندازه و مدل های مختلف و … هم که در اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند یافت می شود در Corel Paint it! به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

 

Corel.Paint.It.Cover نقاشی حرفه ای و آسان با رایانه توسط Corel Paint it! 1.0.0.127

 

djmbg بازدید : 39 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Anime Studio Pro نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن می توانند اقدام به ساخت تصاویر دو بعدی نمایند. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری Smith Micro می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش ، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA ، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و … را می توان ایجاد نمود.

 

Anime.Studio.Pro.Cover طراحی انیمیشن های ۲بعدی با Anime Studio Pro 10.1

 

 

 

 

djmbg بازدید : 47 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Corel AfterShot نرم افزاری سریع و منعطف برای کار با عکس ها می باشد که قابلیت های مختلف ویرایش و مدیریت عکس را با پردازش تصاویر RAW ترکیب کرده است. مدیریت عکس ها در کاتالوگ ها و پوشه ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر می باشد. جستجوی سریع عکس ها با ابزار بررسی اطلاعات عکس مانند تنظیمات دوربین ، کلمات کلیدی ، برچسب ها و … ممکن خواهد بود. خروجی عکس ها به صورت آلبوم ، گالری وب سایت یا نمایش ساده عکس ها متفاوت می باشد. با پشتیبانی از RAW ، پرداش دسته ای تصاویر و سرعت باور نکردنی آن، Corel AfterShot به یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت و ویرایش عکس تبدیل شده است. شما در دسترسی به عکس ها کاملا آزاد خواهید بود و می توانید آنها را از یک پوشه یا شبکه و حتی از روی یک کارت حافظه روی نرم افزار اجرا کنید. هر طور که بخواهید می توانید کاتالوگ بسازید و سپس از ابزار حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی عکس های خود با سرعت فراوان بهره ببرید.

 

Corel.AfterShot.Pro.Cover ویرایش تصاویر خام با Corel AfterShot Pro 2.0.2.10

 

 

 

 

djmbg بازدید : 46 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

PDF Annotator نرم افزاری حرفه ای برای حاشیه نویسی و اضافه ساختن اشیاء و متن های مختلف برروی فایل های pdf می باشد. نکته ای که این نرم افزار را از محصولات مشابه فرق میدهد،قابلیت سریع و ابزارهای بسیار در جهت حاشیه نویسی است چرا که این نرم افزار ویژه حاشیه نویسی طراحی شده است و دارای ابزارهای فراوانی در این زمینه است. برای مثال کاربر میتواند با انتخاب قلم قرمز به تصیح فایل بپردازد. یا نوعی ماژیک را انتخاب کرده و به مشخص کردن قسمت هایی از متن بپردازد. یا کاغذی مجازی را به قسمتی از متن الحاق نماید. عکسی را به قسمتی از متن پیوست کند و دیگر قابلیت هایی که همگی در راستای حاشیه نویسی برای فایل های pdf طراحی و گنجانده شده اند. وجود ابزارهایی مانند پاک کن،دایره کشیدن،خط کشیدن،خط جهت دار،بیضی کشیدن و… به حاشیه نویسی کمک خواهد نمود. قابلیت های ویرایش نمودن pdf نیز برای کامل شدن امکانات نرم افزار در نظر گرفته شده است. نظیر استخراج یک صفحه از فایل پی دی اف و تغییر رنگ ابزارها و..

 

PDF.Annotator.Cover حاشیه نویسی فایل های پی دی اف با PDF Annotator 5.0.0.500

 

 

 

 

djmbg بازدید : 49 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

AKVIS All Plugins بسته نرم افزار حاوی تمامی نرم افزارهای شرکت AKVIS می باشد که یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید پلاگین های گرافیکی می باشد. هر نوع پلاگینی که فکرش را کرده باشید توسط این شرکت برای نرم افزار فتوشاپ تولید شده است. پلاگین های روتوش،افکت گذاری،هنری و تبدیل کننده از جمله انواع پلاگین های این شرکت هستند. هم اکنون ۱۸ پلاگین پرکاربرد و حرفه ای این شرکت را برای دانلود در ادامه مطلب آماده کرده ایم. تمامی این پلاگین ها حاوی فایل های لازم جهت شکستن قفل و استفاده بی نهایت می باشد. لیست پلاگین های موجود در بسته در ادامه مطلب آمده است.

 

AKVIS.All.Plugins.Cover مجموعه کامل پلاگين های گرافیکی آکویس AKVIS All Plugins 24.06.2014

 

 

 

 

djmbg بازدید : 46 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Tiffen Dfx 3.0.10.4 سومین نسخه از سری برنامه های Tiffen است که پس از انتشار ۲ نسخه موفق خود و دریافت جایزه کیفیت اکنون Tiffen سومین نسخه خود را برای نرم افزار قدرتمند فتوشاپ تولید و منتشر کرده است ، این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با قرار دادن انواع افکت ها ، ماسک ها ، فیلترها و…به راحتی یک عکس خارق العاده خلق نمایند ، این برنامه برای کسانی که می خواهند کنترل دقیق بر روی تصاویر خود در طراحی داشته باشند طراحی شده و با ارائه بیش از ۲۰۰۰ فیلتر مختلف یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس محسوب می شود.

 

Tiffen.dfx.Cover افکت گذاری بر روی تصاویر با Tiffen Dfx 3.0.10.4

 

 

 

 

djmbg بازدید : 40 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Teorex MultiView Inpaint به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر گونه اشیا و اجسامی که باعث ناخوشایند شدن عکس می شوند را به راحتی حذف کنید. در انجام این کار، تنها وظیفه شما انتخاب عکس و نواحی که می خواهید حذف شود می باشد بقیه کار ها را خود نرم افزار در در عرض چند ثانیه انجام خواهد داد. حجم این نرم افزار نیز با توجه به ویژگی و قابلیت های فراوان بسیار ناچیز می باشد، به طور خلاصه در صورتی که می خواهید نواحی ناخواسته یک عکس را با بهترین حالت ممکن حذف کنید، می توان گفت این نرم افزار یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

 

Teorex.Inpain.Cover حذف حرفه اي پس زمينه تصاوير با Teorex MultiView Inpaint 1.2

 

 

 

 

djmbg بازدید : 37 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Photoshop.Lightroom.v5.5.Cover ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5

 

 

 

djmbg بازدید : 40 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار این دیزاین با سرعت بیشتر، هوشمندتر و متصل تر عرضه شده است. با استفاده از بهبودهای صورت گرفته در نرم افزار بوسیله ی کد نویسی آن برای سیستم عامل های ۶۴بیتی، حتی پیچیده ترین عملیات نیز سرعت خارق العاده ای پیدا کرده اند. و حال پس از گذار از نسخه CS6 با این قابلیت فوق العاده، شما در نسخه جدید این نرم افزار (CC( می توانید کارهای خود را به اشتراک گذاشته، فونت های خود را از طریق وبسایت ادوبی سینک کرده، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض انتشار آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. (در هنگام نصب گزینه "یدعم العربیه" را انتخاب نمایید). در جستجوی فونت های مورد نیاز خود، شما می توانید به بخش Adobe Typekit مراجعه نموده و با توصیف فونت مورد نیاز خود، در آرشیو عظیم شرکت ادوبی به جستجوی فونت دلخواه خود بپردازید و تفاوت های شگرف در طراحی های خود را به سرعت مشاهده کنید.

 

Adobe.InDesign.Cover طراحی حرفه ای صفحات مجله با Adobe InDesign CC 2014 v10

 

 

 

djmbg بازدید : 44 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

| قابل اجرا بر روی سیستم های ۶۴ بیتی |

 

Adobe.Illustrator.Cover طراحی وکتورهای حرفه ای با Adobe Illustrator CC 2014 v18.0.0

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,111
  • بازدید ماه : 2,750
  • بازدید سال : 34,735
  • بازدید کلی : 408,030
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج