loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 46 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Fright یک بازی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که به تازگی منتشر شده است . پس از یک حادثه ی مشکوک ، شما خود را یک گروه غریبه در یک مسافر خانه در می یابید . شما به سرعت در می یابید که گم شدن افراد در این منطقه تازگی ندارد و آن ها همواره در ۱۰ سال گذشته در حال گم شدن بوده اند . برای اولین بار یک دختر بچه در این منطقه گم شده است که شما این دختر را قبل از حادثه در خواب خود دیده بودید . قبل از اینکه شما بتوانید این معماها را حل نمایید ، یک گروه قاتل ، در حال کشتن افراد مسافر خانه یکی پس از دیگری است ! جان خود را نجات دهید و پازل های بازی را نیز حل نمایید . این نسخه Collectors Edition می باشد که شامل مراحل و بخش های اضافه ای نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

Fright Collectors Edition v1.0-TE

Fright Collectors Edition دانلود بازی فکری وحشت Fright Collectors Edition

 

djmbg بازدید : 58 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Valiant Hearts: The Great War جدیدترین عنوان استودیوی سازنده ی سری بازی های Rayman می باشد که به صورت دوبعدی طراحی شده است .داستان آن در زمان جنگ جهانی اول صورت می گیرد. داستان این بازی بر روی پایه های دوستی، فداکاری،عشق و تراژدی استوار است. این بازی ۵ شخصیت اصلی دارد و بر اساس نامه های واقعی در دوران جنگ جهانی اول الهام گرفته شده است. شخصیت های عبارتند از: یک اسیر فرانسوی ، دو داوطلب آمریکایی برای شرکت در جنگ ، یک سرباز آلمانی عاشق ، یک خلبان انگلیسی ، یک پرستار بلژیکی که این افراد همگی در مورد توانایی های خود دروغ گفته اند و حال باید این دروغ هایشان را اثبات کنند! محیط های بازی از تنوع خاصی برخوردار هستند و در این بین اتفاقات بین این شخصیت های باعث می شود تا همدلی و دیگر نکاتی در میان آن ها موج بزند.

Valiant Hearts The Great War-RELOADED

 

Valiant Hearts The Great War دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 46 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Freedom Fall عنوان جنجالی یکی از جذاب ترین بازی های سبک down-scrolling می باشد که به تازگی توسط Stirfire Studios به بازار عرضه گردیده است. در این بازی ضد قهرمان داستان یک ملکه گسیخته و تند خو است که به روش های گوناگونی سعی در نابود کردن شما به وسیله تعبیه دام های گوناگون و مامور ساختن هیولاهای دهشتناک دارد.آنچه در وضعیت کنونی آشکارا رخ نموده ، همانا عنوان این بازی یعنی مرگ آزادی است.ملکه از هیچ عملی در راستای متشنج کردن اوضاع فروگذار نمی کند.در جهت پایین کشیدن او از جایگاه قدرت راه پر فراز و نشیبی پیش روی دارید که بقا در موقعیت های بسیار خطرناک و حتی جنگیدن با اژدها تجربه های جالبی را در این بازی به همراه خواهد داشت.

 

Freedom Fall v2.0-FAS

 

Freedom Fall Cover دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0

 

 

 

djmbg بازدید : 46 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition عنوان یک بازی شی مخفی جدید می باشد . Rafael Ramirez در کتابخانه ی خانه ی خود مرده پیدا می شود ، به نظر مرگ او طبیعی باشد ، ولی نشانه هایی از حملات بیماری پارانویا (روان گیسختگی) دیده شده است . او قبل از مرگ گفته است که یک نامه به دستش رسیده است که در مورد انتقام و قصاص الهی حرف زده است . این حرف می تواند دلیلی بر تضمین حملات جنونی پارانویای او باشد . ولی چه کسی باعث این امر شده است ؟ با دستیار خود Sergio به تحیقیق در مورد این مرگ رمزآلود بپردازید تا به شایعات مردم پایان ببخشید .

 

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition [FINAL]i

 

Sea Of Lies Nemesis بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 40 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Ichi S2 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi Ichi S1 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

Ichi S4 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi Ichi S3 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 

 

djmbg بازدید : 44 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

Kentucky Route Zero Act III PC-POSTMORTEM

 

Kentucky Route Zero pc cover دانلود بازی Kentucky Route Zero Act III برای PC

 

djmbg بازدید : 45 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

تصور کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، حتی یک ذره! با استفاده از قوانین واقعی فیزیک، سازه های چرخنده و بسیاری از سلول های خاکستری شما می توانید به Munin کمک کنید تا به هدف خود برسد. این بازی یک بازی ۲بعدی می باشد که معماهای سازه ای را در پی داشته و شما باید به حل آن ها بپردازید تا بتوانید به مراحل بعدی و سازه های پیچیده تر دست پیدا کنید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Munin در پی درنوردیدن ۹ جهان است تا بتواند پرهای گمشده را پیدا کند و به شهر Asgard بازگردد.

Munin PC-PLAZA

 

Munin pc cover دانلود بازی Munin برای PC

 

djmbg بازدید : 49 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

Chronology-TiNYiSO

 

Chronology دانلود بازی فکری Chronology برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 90 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

The Beardless Wizard – جادوگر پیر توسط یک شیطان دزیده شده است ، به عنوان شاگرد جوان جادوگر شما ممکن است ریش نداشته باشید ولی نباید اجازه دهید تا او (Oyzo) با پوست چروک خورده ی خود برشما پیروز شود! به یوجین کمک کنید تا در تلاشی حماسی مقام بالای جادوگری خود را ثابت کند و Oyzo ستمکار را شکست دهد . در این راه از شخصیت های گوناگونی همچون غول سنگی ، اژدها و روح دیدن خواهید کرد . در طی این سفر هیجان انگیز می توانید توانایی خود و دوستانتان را افزایش دهید . سبک این بازی Dash می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Beardless Wizard دانلود بازی سرگرم کننده مدیریتی The Beardless Wizard

 

 

djmbg بازدید : 37 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 2,778
  • بازدید سال : 34,763
  • بازدید کلی : 408,058
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج