loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 45 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Northern Tale 4 – نسخه ی چهارم از سری بازی های مدیریتی حکایت های شمال است . پادشاهی Ragnar دوباره در خطر افتاده است! گروهی عظیم از جادوگران ، شوالیه های سیاه و غول ها در پی حمله به مقر پادشاهی هستند. Ragnar دوست های خود را صدا می زند تا یک بار برای همیشه به این درگیریها پایان دهند . وظیفه ی شما در این بازی مدیریت صحیح منابع ، پروزش سربازها ، تامین آذوقه و سایر موارد مورد نیاز برای دفاع و حمله در برابر دشمنان است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Northern Tale 4 v1.0-ZEKE

 

Northern Tale 4 دانلود بازی مدیریتی افسانه شمال 4   Northern Tale 4 v1.0

 

 

 

djmbg بازدید : 55 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Ship Simulator Maritime Search and Rescue یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

 

Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX

 

Ship Simulator Cover بازی شبیه ساز کشتی رانی Ship Simulator Maritime Search and Rescue

 

djmbg بازدید : 56 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

 

Monument Builders Alcatraz v1.0-TE

Monument Builders Alcatraz دانلود بازی مدیریتی ساخت زندان آلکاتراز Monument Builders: Alcatraz

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 46 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Fright یک بازی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که به تازگی منتشر شده است . پس از یک حادثه ی مشکوک ، شما خود را یک گروه غریبه در یک مسافر خانه در می یابید . شما به سرعت در می یابید که گم شدن افراد در این منطقه تازگی ندارد و آن ها همواره در ۱۰ سال گذشته در حال گم شدن بوده اند . برای اولین بار یک دختر بچه در این منطقه گم شده است که شما این دختر را قبل از حادثه در خواب خود دیده بودید . قبل از اینکه شما بتوانید این معماها را حل نمایید ، یک گروه قاتل ، در حال کشتن افراد مسافر خانه یکی پس از دیگری است ! جان خود را نجات دهید و پازل های بازی را نیز حل نمایید . این نسخه Collectors Edition می باشد که شامل مراحل و بخش های اضافه ای نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

Fright Collectors Edition v1.0-TE

Fright Collectors Edition دانلود بازی فکری وحشت Fright Collectors Edition

 

djmbg بازدید : 58 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Valiant Hearts: The Great War جدیدترین عنوان استودیوی سازنده ی سری بازی های Rayman می باشد که به صورت دوبعدی طراحی شده است .داستان آن در زمان جنگ جهانی اول صورت می گیرد. داستان این بازی بر روی پایه های دوستی، فداکاری،عشق و تراژدی استوار است. این بازی ۵ شخصیت اصلی دارد و بر اساس نامه های واقعی در دوران جنگ جهانی اول الهام گرفته شده است. شخصیت های عبارتند از: یک اسیر فرانسوی ، دو داوطلب آمریکایی برای شرکت در جنگ ، یک سرباز آلمانی عاشق ، یک خلبان انگلیسی ، یک پرستار بلژیکی که این افراد همگی در مورد توانایی های خود دروغ گفته اند و حال باید این دروغ هایشان را اثبات کنند! محیط های بازی از تنوع خاصی برخوردار هستند و در این بین اتفاقات بین این شخصیت های باعث می شود تا همدلی و دیگر نکاتی در میان آن ها موج بزند.

Valiant Hearts The Great War-RELOADED

 

Valiant Hearts The Great War دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 46 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Freedom Fall عنوان جنجالی یکی از جذاب ترین بازی های سبک down-scrolling می باشد که به تازگی توسط Stirfire Studios به بازار عرضه گردیده است. در این بازی ضد قهرمان داستان یک ملکه گسیخته و تند خو است که به روش های گوناگونی سعی در نابود کردن شما به وسیله تعبیه دام های گوناگون و مامور ساختن هیولاهای دهشتناک دارد.آنچه در وضعیت کنونی آشکارا رخ نموده ، همانا عنوان این بازی یعنی مرگ آزادی است.ملکه از هیچ عملی در راستای متشنج کردن اوضاع فروگذار نمی کند.در جهت پایین کشیدن او از جایگاه قدرت راه پر فراز و نشیبی پیش روی دارید که بقا در موقعیت های بسیار خطرناک و حتی جنگیدن با اژدها تجربه های جالبی را در این بازی به همراه خواهد داشت.

 

Freedom Fall v2.0-FAS

 

Freedom Fall Cover دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0

 

 

 

djmbg بازدید : 46 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition عنوان یک بازی شی مخفی جدید می باشد . Rafael Ramirez در کتابخانه ی خانه ی خود مرده پیدا می شود ، به نظر مرگ او طبیعی باشد ، ولی نشانه هایی از حملات بیماری پارانویا (روان گیسختگی) دیده شده است . او قبل از مرگ گفته است که یک نامه به دستش رسیده است که در مورد انتقام و قصاص الهی حرف زده است . این حرف می تواند دلیلی بر تضمین حملات جنونی پارانویای او باشد . ولی چه کسی باعث این امر شده است ؟ با دستیار خود Sergio به تحیقیق در مورد این مرگ رمزآلود بپردازید تا به شایعات مردم پایان ببخشید .

 

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition [FINAL]i

 

Sea Of Lies Nemesis بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 51 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

چه کسی بوده که تاحالا رویای استخری پر از ژله را ندیده باشد و در آن شنا نکرده باشد؟ در برخی از ما این رویا هیچ موقع نمرده است. برخی از ما هنوز هم رویا داریم که چی می شد همه ی خیابان ها از ژله بودند؟ و یا قاره ها؟ جهان!!!؟ بازی زمین ژله ای است روایت دنیایی را دارد که از ژله ساخته شده و تنها هدف آن سرگرمی شما می باشد. دیگر به دیوارهای سنگین و سخت خداحافظی بگویید و رویای خود را در دنیایی به دور از قوانین نیوتون فرض کنید! دنیای شما آماده است به سمت آن بشتابید.

The Floor is Jelly PC-ALiAS

 

The Floor is Jelly pc cover دانلود بازی The Floor is Jelly برای PC

 

djmbg بازدید : 44 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

Kentucky Route Zero Act III PC-POSTMORTEM

 

Kentucky Route Zero pc cover دانلود بازی Kentucky Route Zero Act III برای PC

 

djmbg بازدید : 45 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

تصور کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، حتی یک ذره! با استفاده از قوانین واقعی فیزیک، سازه های چرخنده و بسیاری از سلول های خاکستری شما می توانید به Munin کمک کنید تا به هدف خود برسد. این بازی یک بازی ۲بعدی می باشد که معماهای سازه ای را در پی داشته و شما باید به حل آن ها بپردازید تا بتوانید به مراحل بعدی و سازه های پیچیده تر دست پیدا کنید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Munin در پی درنوردیدن ۹ جهان است تا بتواند پرهای گمشده را پیدا کند و به شهر Asgard بازگردد.

Munin PC-PLAZA

 

Munin pc cover دانلود بازی Munin برای PC

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,214
  • بازدید ماه : 2,853
  • بازدید سال : 34,838
  • بازدید کلی : 408,133
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج