loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 65 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper.Elite.3.Target.Hitler Hunt.the.Grey.Wolf.DLC-FTS added!

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 59 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

 

Transformers Rise of the Dark Spark-FLT

 

Transformers Rise of the Dark Spark PC دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

 

 

 

 

djmbg بازدید : 42 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی استبرید یک بازی در سبک Shoot'em Up می باشد که از زوایای دوربینی پویا و متحرک بهره می برد که در حین بازی زوم شده و جابجا نیز می شوند به طوری که در مواقع اکشن های شدید بازی از دوربین بالای سر به دوربین نزدیک شخصیت بازی به طور ۳بعدی حرکت می کند و سپس به مکان اولیه خود باز می گردد بدون اینکه شما لحظه ای از بازی را از دست داده باشید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Roy درگیر داستان های تخیلی درباره ی یک راز می شود که این راز تمامی بیگانگان فضایی که نامشان Filune هست را تهدید می کند. در کنار وی، دختری با نام Fiona وجود دارد که توسط انسان ها ساخته شده تا بتواند به عنوان کمکی برای سیستم سلاحی مورد نظر به کار گرفته شود. Roy باید با دشمنان خود بجنگد تا بتواند حقیقت پنهان در گمشدن خواهرش Fiona را پیدا کند.

Astebreed PC-POSTMORTEM

 

Astebreed pc cover دانلود بازی Astebreed برای PC

 

djmbg بازدید : 409 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی اکشن توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و شاید این بازی هم مانند آن دو جذاب و جالب باشد. در این بازی شما باید توسط موجودات عجیب و قریب و مرموز در برابر بیگانگان دفاع کنید و اجازه ندهید که آنان محل زندگی شما را نابود کنند زیرا آنان می خواهند زمین را ازبین ببرند.  شما باید سلاح و زره پوش های زیادی را بدست آورید و قدرتتان را بیشتر کنید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید دفاع کنید و آنان را شکست دهید   در این بازی تعداد بسیاری  پژواک هستند که شما باید آن ها را آزاد کنید و آنان را نیز نجات دهید زیرا آنان به شما در مقابله و دفاع از زمین در برابر بیگانگان کمک می کنند..

Echo Prime PC-TiNYiSO

 

Echo Prime pc cover دانلود بازی Echo Prime برای PC

 

djmbg بازدید : 35 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

 

 

djmbg بازدید : 36 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

ت ۹ :     Direct Link

با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

Enemy Front PC-Codex_PROPER

 

Enemy Front pc cover small دانلود بازی Enemy Front برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 47 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

Murdered Soul Suspect عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Murdered Soul Suspect PC دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PC

 

 

 

djmbg بازدید : 41 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

سری بازی های Street fighter می توان گفت از معروف ترین بازی های شرکت CAPCOM می باشد، آخرین نسخه ای که از این شرکت منتشر شده Street Fighter IV که تقریبا تمامی نقص و مشکلات سری های قبل در آن کاملا رفع شده است. هم چنین در نسخه Arcade Edition کاراکتر و حرکات جدیدی به این بازی اضافه شده است، علاوه بر آن در نسخه جدید قابلیت بازی آنلاین نیز اضافه شده است. به طور خلاصه سبک این بازی با سری بازی های Tekken شباهت بسیاری دارد که می تواند طرفداران زیادی داشته باشد.

 

Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete – PROPHET

 

Super.Street.Fighter.IV.Cover دانلود بازي Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete براي PC

 

djmbg بازدید : 39 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Orc Attack: Flatulent Rebellion، ارک ها قربانی رفتارهای بد انسان ها شده اند. انسان ها در حال آلوده کردن محیط زیست هستند و همین مساله به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. حال ۴ ارک تعلیم دیده و قوی به صورت کاملا قهرمانانه و پر سروصدایی در حال انتقام هستند. چه در بازی یک نفره و چه در بازی ۴ نفره ی CO-OP، شما در نقش ارک ها خواهید بود و باید با انسان ها مبارزه کنید. بازیکنان در این بازی گیم پلی بسیار جذابی را تجربه خواهند کرد. بازی از دو مود بازی تشکیل شده است. Nacho Sanchez، یکی از بازی سازان استودیو  Casual Brothers در مورد این بازی گفته است: ” ما در چند ماه گذشته به سختی در حال کار بر روی بازی Orc Attack  بوده ایم تا آن را برای کامپیوترهای شخصی آماده کنیم. ما توانستیم سیستم دوربین این بازی را بهبود ببخشیم و فریم ریت را بالاتر ببریم. به علاوه توانسته ایم سیستم Steam Achievements را به این بازی اضافه کنیم و سیستم مبارزات بازی را بسیار گسترده و متنوع تر کنیم.” برخی از قابلیت های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت: قابلیت بازی گروهی دو تا چهار نفره به صورت آنلاین و آفلاین، دوربین جدید، پیشرفته شده و هوشمند که به بازیکنان اجازه خواهد داد در یک صحنه ۴ شخصیت خود را ببینند، استفاده از قابلیت Achievements پلفترم استیم، ۱۶ مرحله ی مختلف که در ۴ محیط مختلف قابل بازی هستند، هرچه که در بازی جلوتر بروید، تجربه ی بیشتری کسب کرده و حرکت های جدیدی فرا می گیرید. در کل می توان گفت که قدرت و سرعت شخصیت شما بیشتر خواهد شد و … .

Orc Attack Flatulent Rebellion PC-CODEX

 

Orc Attack Flatulent Rebellion pc cover دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC

 

djmbg بازدید : 45 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Full Mojo Rampage یک بازی جدید در سبک اکشن, RPG است که در سال ۲۰۱۴ توسط Over The Top Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . امروز برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا و نسبتا کم حجم را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Full Mojo Rampage دارای داستانی و محیط های تخیلی است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. داستان کلی این بازی از این قرار است که شما باید به همراه دوستانتان به مبارزه با شیاطین بروید و علاوه بر آن به جمع آوری اشیاء جادویی بپردازید. در بازی Full Mojo Rampage مرگ پایان کار شما نیست و پس از مرگ به روح قدرتمند تبدیل خواهید شد. همانطور که قبلا هم گفتیم شما دارای دوستانی هستید که در صورت کمک به شما یاری میرسانند. شما میتوانید شخصیت های خود را شخصی سازی کنید. شما میتوانید بازی را به صورت Online Co-op تا ۴ نفر به بازی بپردازید. همچنین این بازی دارای قابلیت Multiplayer VS modes است که میتوانید تا ۸ بازیکن به مبارزه بپردازید. بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی بسیار جذاب است. موسیقی بازی هم بسیار عالی کار شده است.

Full Mojo Rampage PC-TiNYiSO

 

Full Mojo Rampage pc cover دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,094
  • بازدید ماه : 2,733
  • بازدید سال : 34,718
  • بازدید کلی : 408,013
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج