loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 64 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با WebBrowserPassView قادر خواهید بود تمام رمزهایی را که در انواع صفحات مورورگرتان به کاربردید را بازیابی کنید و آن ها را در صورت لزوم تغییر دهید. همجنین می توانید با استفاده از این نرم افزار مفید تمامی پسوردهای فراموش شده ی خود را از هر وب سایتی از جمله وب سایت های محبوب فیس بوک، یاهو، گوگل و جی میل، بازیابی کنید. پس از بازیابی پسوردهای فراموش شده ی خود، می توانید آن ها را در فایلی به یکی از فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنید. قابل ذکر است که این نرم افزار بدون نصب کار می کند.

 

WebBrowserPassView 1.46 نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر WebBrowserPassView 1.46

 

djmbg بازدید : 63 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

گاها کاربران نیاز دارن که فایل های pdf مختلفی رو که قبلا ساختن یا به دستشون رسیده ، مورد ویرایش قرار بدن و در اون تغییراتی ایجاد کنن.Solid Converter PDF نرم افزاری هست که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.این نرم میتونه فایل های pdf شما رو به فایل های word تبدیل کنه .Solid Converter PDF با محصولات مایکروسافت هماهنگی کامل داتشه و در فرایند تبدیل نیازی به نرم افزار های Adobe Acrobat و Adobe Acrobat Reader نخواهد داشت! با نصب این نرم افزار یک سری امکانات جدید به منوی راست کلیک Explorer و برنامه های Word و Adobe Acrobat اضافه خواهد شد.

 

Solid%20Converter%209.0.4825.366%20Final تبدیل فایل های PDF به Word توسط Solid Converter 9.0.4825.366 Final

 

djmbg بازدید : 60 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

 

SSDlife%20Pro%20v2.3.54 نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک های ssd با SSDlife Pro 2.3.54

 

 

djmbg بازدید : 52 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

برای این لحظه از سایت دانلودها، نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.

 

Calibre.Cover مدیریت کتاب های دیجیتالی با Calibre 1.43.0 Final

 

 

 

djmbg بازدید : 54 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start Menu Reviver شخصی سازی استارت ویندوز با Start Menu Reviver 2.0.0.82

 

 

djmbg بازدید : 40 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise%20Disk%20Cleaner%208.21%20Build%20581 نرم افزار پاک سازی هارد دیسک Wise Disk Cleaner 8.21 Build 581

 

djmbg بازدید : 212 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iPad Magic Platinum کاملترین نرم افزار برای مدیریت ، تبدیل فرمت و انتقال بین کامپیوتر و تبلیت های آیپد و گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات مدیریتی کاملی را برای آیفون و آیپد دارد ، میتواند به انتقال اطلاعات بین کامپیوتر بسیار موثر باشد و همچنین یک نرم افزار تبدیل کننده فرمت ویژه برای آیفون و آیپد خواهد بود. انتقال موزیک ، ویدیو ، کتاب های الکترونیک میان کامپیوتر و iPhone و iPad و همچنین بک آپ رفتن از تمامی اطلاعات موجود در آنها از امکانات قابل توجه این نرم افزار خواهد بود. این انتقال میتواند از طریق کابل انجام شود و یا اینکه از طریق wi-fi این نرم افزار میتواند تمامی اعمالی که ذکر خواهد شد را انجام دهد. همچنین قابلیت بک آپ و export مخاطبین و پیام ها به صورت ویژه میسر می باشد. مدیریت app های نصب شده برای آیفون و آیپد نیز قابل انجام است. باتوجه به پشتیبانی از iOS 6 و پایین و همچنین پشتیبانی از iPhone5 و پایین تر و سازگاری با تمامی نسخه های iPad این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد. در زمینه تبدیل فرمت علاوه بر اینکه Xilisoft iPad Magic میتواند برای آیفون رینگتون مخصوص بسازد قابلیت ریپ کردن انواع لوح های فشرده ویدیویی با فرمت مخصوص قابل پخش در دستگاه های پشتیبانی شده ، امکان تبدیل فرمت ویدیوی و صوتی مخصوص و همچنین دانلود ویدیوهای آنلاین با فرمت مخصوص نیز امکان پذیر است. ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس هایی که گرفته اید نیز توسط این نرم افزار امکان پذیر است. تمامی مدل های دستگاه های iPad/iPod/iPhone در این نرم افزار پشتیبانی شده اند که در ادامه مطلب کاملا به آنها اشاره شده است.

 

Xilisoft%20iPod%20Magic%20Platinum%205.6.0 نرم افزار مدیریت کامل آیفون و آیپد Xilisoft iPod Magic Platinum 5.6.0

 

djmbg بازدید : 44 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

PowerISO%206.0 نرم افزار مدیریت فایل های ISO با PowerISO 6.0

 

djmbg بازدید : 40 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Autoruns نرم افزاری برای تنظیمات سیستم عامل برای بارگذاری می باشد و تمام عملیاتی که پشت سر هم اجرا می شوند را نمایش می دهد این نرم افزار مدیریت startup و کلید های رجیستری را در اخیار شما قرار می دهد و می توانید تنظیمات لازم را بر روی آنها انجام دهید.در ضمن به خاطر داشته باشید بدون اطلاعات کافی از این نرم افزار هرگز کار با آن را شروع نکنید چرا که ممکن است با یک اشتباه کوچک از لود شدن ویندوز جلو گیری کنید و مجبور شوید دوباره ویندوز نصب کنید یا تعمیر کنید. شما می توانید با فرمت سی اس وی (CSV) تمام اطلاعات خروجی از این نرم افزار را بایگانی کنید.

 

AutoRuns v12.0 نرم افزار مدیریت کامل شروع ویندوز Autoruns v12.0

 

djmbg بازدید : 198 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

MIKLSOFT Passwords Generator نرم افزاری کوچک ولی پرکاربرد برای ساخت پسوردهای سخت و غیرقابل هک شدن می باشد. همانطور که می دانید استفاده از کلمات ساده و اعداد برای پسورد و رمز عبور موجب هک شدن آسان حساب کاربری خواهد شد. کلمات ساده و اعداد به سادگی قابل حدس زدن هستند و با حملاتی نظیر Brute force attack هک خواهند شد. پس بهتر است برای پسورد از رشته حروف و اعداد و سمبل هایی نظیر $ و @ و… استفاده کنید. توسط این نرم افزار میتوانید به صورت خودکار پسوردهایی دشوار حاوی کلمات حروف و بزرگ و کوچک و اعداد و سمبل ها بسازید. پسوردهای ساخته شده توسط این نرم افزار برای هک شدن از طریق حد زدن و حملات دیکشنری نیاز به حداقل ۲ میلیون سال زمان دارند و به این ترتیب قابل هک شدن نیستند. کاربر میتواند تعداد حروف و اعداد و حروف و بزرگ کوچک بودن را تنظیم کند و همچنین طول پسورد را مشخص نماید. 

 

MIKLSOFT Passwords Generator ساخت پسوردهای دشوار MIKLSOFT Passwords Generator 2.85

 

 

 

 

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,140
  • بازدید ماه : 2,779
  • بازدید سال : 34,764
  • بازدید کلی : 408,059
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج