loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 64 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با WebBrowserPassView قادر خواهید بود تمام رمزهایی را که در انواع صفحات مورورگرتان به کاربردید را بازیابی کنید و آن ها را در صورت لزوم تغییر دهید. همجنین می توانید با استفاده از این نرم افزار مفید تمامی پسوردهای فراموش شده ی خود را از هر وب سایتی از جمله وب سایت های محبوب فیس بوک، یاهو، گوگل و جی میل، بازیابی کنید. پس از بازیابی پسوردهای فراموش شده ی خود، می توانید آن ها را در فایلی به یکی از فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنید. قابل ذکر است که این نرم افزار بدون نصب کار می کند.

 

WebBrowserPassView 1.46 نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر WebBrowserPassView 1.46

 

djmbg بازدید : 64 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Maxidix Wifi Suite نرم افزاری منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بیسیم (Wi-Fi) میباشد که مجموعه ای از ویژگی های مفید و کاربردی است. به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفایل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجدداً نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.زمانی که ویندوز می خواهد به یک شبکه بی سیم متصل شود حداقل دو بار اطلاعات اتصال را به روز می نماید.یک بار قبل از احراز هویت و پس از آن بعد از هر تلاش برای ایجاد اتصال. این رفتار به این معناست که زمان اتصال شما به شبکه افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند ارتباط، Maxidix Wifi Suite با استفاده از یک الگوریتم دیگر به این معنی که تنها با یک اسکن همه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال را جمع آوری کرده و با این کار سرعت اتصال را تا ۶ برابر افزایش می دهد.نظارت بر فعالیت های شبکه و اتصالات شبکه این امکان را به شما می دهد تا از ترافیک شبکه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید.

 

Maxidix Wifi Suite مدریت شبکه های بی سیم با Maxidix Wifi Suite v14.5.8

 

 

djmbg بازدید : 261 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Universal Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های Google, Yahoo, Bing , OpenStreetMap می باشد. همانطور که میدانید Google, Yahoo, Bing, دارای بخشی به نام map می باشند که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش سرویس های نامبرده را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد. توسط این نرم افزار میتوانید انتخاب کنید که چه نوع نقشه ای را میخواهید. نقشه های ماهواره ای،نقشه راه ها،نقشه راه آهن ها و… که این به آسان تر شدن و نتیجه بخشی بهتر بسیار موثر است. پس از دانلود نقشه میتوانید اگر چندین نقشه است آنها را به هم بچسبانید و با فرمت های مختلف ذخیره یا پرینت کنید.

 

Universal%20Maps%20Downloader%207.305 نرم افزار دانلود نقشه های اینترنتی Universal Maps Downloader 7.305

 

djmbg بازدید : 270 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

WebcamMax.Cover مدیریت وبکم با WebcamMax v7.8.4.8

 

 

 

djmbg بازدید : 37 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

uTorrent.Cover دانلود آسان و راحت از تورنت با uTorrent Plus 3.4.2 build 32126 Stable

 

 

 

djmbg بازدید : 49 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی ۳ مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ، توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود .گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

 

Download Master مدیریت کامل و حرفه ای دانلود توسط Download Master 5.20.3.1401

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 45 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

FrostWire یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است !

 

FrostWire 5.7.4 نرم افزار به اشتراک گذاری فایل ها FrostWire 5.7.4

 

 

djmbg بازدید : 43 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

XYplorer در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer 14.20.0300 نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

 

 

djmbg بازدید : 41 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست قادر است به راحتی از تمام سایت های اشتراک ویدئو دانلود نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار قادر است به طور هوشمند تمام امنیت های ایجادی توسط این سایت ها را کنار زده و لینک اصلی ویدئو را شناسایی و با قابلیت توقف به شما ارایه کند؛ به همین دلیل هیچگاه ویدئو های دانلودی شما دچار تخریب و خرابی نخواهند بود. امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود و از آنجایی که ممکن است برخی از سایت ها با ایجاد خدشه هایی در دانلود ، ویدئوی شما را دچار مشکل کنند ، این نرم افزار قابلیت ترمیم و تعمیرات تصویری این فلش ویدئو ها را نیز بر عهده می گیرد.

 

GetFLV.Pro.Cover مدیریت دانلود فایل های فلش با GetFLV Pro 9.6.6.2

 

 

 

 

djmbg بازدید : 39 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی هنگام دریافت وبکم از کسی در MSN MEssenger آن را ذخیره کرده و و بعدا مشاهده کنید . این نرم افزار این کار را با حداکثر سرعت و کیفیت در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد . از قابلیت های خوب MSN Recorder Max  این توانایی است که می تواند تصاویر وبکم را به صورت Full Screen ذخیره نماید . این نرم افزار محصول شرکت MSN Recorde می باشد .

 

MSN Recorder Max ضبط مکالمه و تصاوير وب كم با MSN Recorder Max 4.3.2.2

 

 

 

 

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,102
  • بازدید ماه : 2,741
  • بازدید سال : 34,726
  • بازدید کلی : 408,021
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج