loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 40 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 

با استفاده از نرم افزار My APKs Pro backup manage apps میتوانید هر زمان که خواستید از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT ، قابلیت حذف نرم افزارها و … اشاره کرد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

My APKs Pro backup manage apps 1.7 نرم افزار بکاپ گیری My APKs Pro Backup Manage Apps v1.7 – اندروید

 

 

djmbg بازدید : 248 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Easy Uninstaller Pro می توانید جند برنامه را با هم حذف کنید و یا برنامه ها را جستجو و طبقه بندی کنید . فقط ۱ کلیک برای حذف برنامه ها کافیست و می توانید در مصرف وقت خود صرفه جویی کنید .این برنامه کلیه فایل ها و پوشه های مربوط به برنامه ای که قرار است آن را حذف نمایید پاکسازی و از بین می برد و تا ۹۰ درصد در زمان شما صرفه جویی میکند.این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Easy Uninstaller Pro   Clean 2.2.8 حذف نرم افزار ها Easy Uninstaller Pro   Clean 2.2.8 – اندروید

 

djmbg بازدید : 34 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک نرم افزار پیشرفته جهت مدیریت بر روی Ram گوشی اندرویدی خود هستید ، ما به شما برنامه RAM Manager Pro را معرفی می نماییم . با استفاده از این برنامه می توانید رم گوشی خود را مدیریت کرده و فضای آن را خالی و سرعت گوشی را افزایش دهید. این نرم افزار با امکانات خود نظیر دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین ، بروزرسانی های مکرر و عاری از هرگونه تبلیغات به عنوان یک برنامه ی محبوب بهینه ساز شناخته می شود.این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

RAM Manager Pro 6.1.2 افزایش کارایی رم RAM Manager Pro 6.1.2 – اندروید

 

djmbg بازدید : 47 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype 4.9.0.45564 تماس اینترنتی Skype 4.9.0.45564 – اندروید

 

djmbg بازدید : 91 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا آماده ی یک ماجراجویی دیگر در سبک اکشن فانتزی هستید ؟ آیا میخواهید باز هم با قهرمانان افسانه ای مارول و مردان ایکس همراه شوید ؟ پس بازی Uncanny X-Men: Days of Future Past 1.0.3 امتحان کنید ! بازی حالت دو بعدی خاص و جالبی دارد که تنها چیزی که این بازی را در میان دیگر بازی ها به فرد می سازد داستان و گیم پلی فوق العلاده این بازی برای IOS می باشد. برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Uncanny X Men Days of Future Past 1.0.3 بازی ایکس من Uncanny X Men: Days of Future Past 1.0.3 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

djmbg بازدید : 46 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

 

 

 

djmbg بازدید : 40 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Macrium Reflect Professional یک نرم افزار بک آپ گیری کامل و حرفه ای می باشد که می تواند از تمامی فایل و پوشه ها بک آپ بگیرد و در یک فایل فشرده قابل مونت جای دهد، تا جایی که حتی می تواند از پارتیشن های هارد دیسک پشتیبانی گرفته و در صورت نیاز به حالت قبلی بازگرداند. قابل توجه کاربران این نرم افزار به طور کاملا اتوماتیک و سریع کار خود را انجام می دهد و شاید می توان گفت بهترین نرم افزار برای بک آپ گیری می باشد. این نرم افزار در ۲ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آماده شده است.

 

Macrium.Reflect.Cover بک آپ گيري آسان با نرم افزار Macrium Reflect Professional 5.2.6551

 

 

 

 

djmbg بازدید : 59 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

 

 

 

djmbg بازدید : 51 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر با موضوع شهرها را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Cityscapes HD Wallpapers مجموعه 75 والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

 

djmbg بازدید : 48 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان موسیقی های متن بازی Wolfenstein: The New Order را که چندی پیش عرضه شد را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps آماده کرده ایم . یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند.

 

Wolfenstein The New Order ost موسیقی های متن بازی ولفنشتاین: نظام نوین Wolfenstein: The New Order OST

تعداد صفحات : 236

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,138
  • بازدید ماه : 2,777
  • بازدید سال : 34,762
  • بازدید کلی : 408,057
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج