loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 39 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Phantasys را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۱۱ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۱۹۲kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Phantasys دانلود آلبوم آهنگ بی کلام با عنوان Danny Wright: Phantasys

 

 

djmbg بازدید : 68 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 06 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

Best Paid Android Pack پک ششم بهترین برنامه ها و بازی های آندروید Best Android Pack 2014

djmbg بازدید : 121 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Four Corners مجموعه ای بی نظیر برای افراد بزرگسال و نوجوان می باشد که می خواهند با فرا گرفتن زبان انگلیسی ارتباط بیشتری در زندگی روزمره خود داشته باشند . این درس ها بسیار دلنشین و آسان هستند که توسط روش های علمی ثابت شده ساخته شده اند . Four Corners دارای یک توضیح کامل و مفید از واژگان و گرامر می باشد . زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.

 

Four Corners Complete Series فیلم های آموزش زبان انگلیسی با عنوان Four Corners Complete Series

 

 

djmbg بازدید : 53 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

نسخه جدید بازی Homefront به نام Homefront Ultimate Edition منتشر شده و مراحل و ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. ماجرا این بازی از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

 

Homefront Ultimate Edition – PROPHET

 

Home.Front.Ultimate.Edition.Cover دانلود بازي Homefront Ultimate Edition براي PC

 

 

 

djmbg بازدید : 77 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

 

Wildlife Park 3 – PROPHET

 

WildLife.Park.3.Cover دانلود بازي Wildlife Park 3 براي PC

 

 

 

تعداد صفحات : 236

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,170
  • بازدید ماه : 2,809
  • بازدید سال : 34,794
  • بازدید کلی : 408,089
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج