loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 77 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial

 

 

 

djmbg بازدید : 71 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 بیت دیفندر یکی از بزرگترین شرکت های تولید نرم افزار های امنیتی می باشد و ما در این پست قصد داریم تا برای شما کاربران گرامی دانلودها آخرین ورژن از یکی از قدرتمند ترین محصولات این شرکت که از اولین نرم افزار های تولید شده توسط شرکت بیت دیفندر می باشد را معرفی نماییم و این نرم افزار BitDefender Anti Virus ورژن ۲۰۱۳ نسخه ی ۱۶.۲۶.۰.۱۷۳۹ می باشد. بی شک امروزه در دنیای نا امن اینترنت محافظت از رایانه یکی از مهمترین اعمال برای هر شخصی می باشد زیرا کلاهبرداران و سود جویانی هستند که قصد سرقت اطلاعات یا هویت شما را برای انجام دادن اعمال پلید خود دارند و اما اگر شما نمی دانید که ناخواسته آلوده به این گونه ویروس ها و کرم ها شده اید ما برای رایانه ی شما نسخه جالبی را پیچیده ایم و این نسخه که سلامت رایانه شما را به حالت اولیه بر می گرداند استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس بیت دیفندر می باشد چون این نرم افزار قدرتمند با داشتن چند موتور جستجوی حرفه ای و در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی قدرتمند از ویروس ها و بد افزارها و بروزرسانی متداوم از که از طریق مسئولان امنیتی این نرم افزار صورت می گیرد یکی از بهترین راه کار ها برای پاک سازی رایانه شما می باشد. این نرم افزار قدرتمند علاوه بر نابود سازی کرم ها و ویروس ها می تواند به راحتی از حملات فیشینگ و سرقت هویت که برای مجرمان اینترنتی راه درامدی می باشد جلوگیری نماید. از دیگر امکانات این نرم افزار بسیار ارزشمند که باعث برتری آن شده است قدرت اسکن سریع و استفاده از حالت قرنطینه می باشد در حالت قرنطینه فایل مخرب حذف نمی شود بلکه در یک مکان امن به دور یک حصار امنیتی حفظ می شود تا شما بتوانید در هر زمان به سورس فایل دسترسی داشته باشید که این امکان مهم برای برنامه نویسان و متخصصین امنیتی یک ویژگی منحصر بفرد می باشد. این نرم افزار تنها توانایی پاک سازی سیستم های آلوده را دارا می باشد و نمی تواند از ورود بد افزار ها جلوگیری نماید پس شما همراه با این نرم افزار باید یک دیواره آتش مناسب نیز که مکمل این نرم افزار می باشد نصب نمایید.

 

Bitdefender دانلود ورژن نهایی BitDefender Anti Virus 2013 Build 16.26.0.1739

 

 

 

djmbg بازدید : 62 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد.
در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2013 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

 

avira antivirus premium 2013 دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185

 

djmbg بازدید : 73 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، در این بازی می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد !برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fruit%20Ninja%20v1.9.5 بازی سرگرم کننده Fruit Ninja v1.9.5 – اندروید

 

djmbg بازدید : 84 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

بازی های جام جهانی وارد مرحله ی جدید خود، یعنی مرحله ی حذفی گردید. در این مرحله تیم ها با یکدیگر به رقابت پرداخته و هرکدام باید تمامی تلاش خود را کنند تا بتوانند نتیجه ی پیروزی در بازی را بدست آورند. دو تیم برزیل و کلمبیا به دیدار یکدیگر رفتند و شما می توانید در ادامه مطلب این بازی را با کیفیت عالی فول اچ دی و ۵۰فریم به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Brazil v. Colombia – BBC One HDTV 720p (TS)

 

Colombia vs Brazil 04.07.2014 دانلود بازی برزیل و کلمبیا – جام جهانی ۲۰۱۴

 

 

djmbg بازدید : 64 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با WebBrowserPassView قادر خواهید بود تمام رمزهایی را که در انواع صفحات مورورگرتان به کاربردید را بازیابی کنید و آن ها را در صورت لزوم تغییر دهید. همجنین می توانید با استفاده از این نرم افزار مفید تمامی پسوردهای فراموش شده ی خود را از هر وب سایتی از جمله وب سایت های محبوب فیس بوک، یاهو، گوگل و جی میل، بازیابی کنید. پس از بازیابی پسوردهای فراموش شده ی خود، می توانید آن ها را در فایلی به یکی از فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنید. قابل ذکر است که این نرم افزار بدون نصب کار می کند.

 

WebBrowserPassView 1.46 نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر WebBrowserPassView 1.46

 

djmbg بازدید : 63 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

گاها کاربران نیاز دارن که فایل های pdf مختلفی رو که قبلا ساختن یا به دستشون رسیده ، مورد ویرایش قرار بدن و در اون تغییراتی ایجاد کنن.Solid Converter PDF نرم افزاری هست که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.این نرم میتونه فایل های pdf شما رو به فایل های word تبدیل کنه .Solid Converter PDF با محصولات مایکروسافت هماهنگی کامل داتشه و در فرایند تبدیل نیازی به نرم افزار های Adobe Acrobat و Adobe Acrobat Reader نخواهد داشت! با نصب این نرم افزار یک سری امکانات جدید به منوی راست کلیک Explorer و برنامه های Word و Adobe Acrobat اضافه خواهد شد.

 

Solid%20Converter%209.0.4825.366%20Final تبدیل فایل های PDF به Word توسط Solid Converter 9.0.4825.366 Final

 

djmbg بازدید : 61 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Farm Heroes – قهرمانان مزرعه حماسه یک بازی جدید با گیم پلی اعتیادآور و گرافیک عالی مخصوص سیستم عامل iOS می باشد .در بازی Farm Heroes قبل از اینکه دشمنان مزرعه را نابود کنند، آنها را متوقف کنید و به حیوانات کمک کنید تا مزاحمان را فراری دهند!در این بازی سریع از قابلیت های ویژه استفاده کنید تا راه پیروزی را هموارتر کنید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Farm Heroes 1.0 بازی مزرعه Farm Heroes 1.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

djmbg بازدید : 60 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

 

SSDlife%20Pro%20v2.3.54 نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک های ssd با SSDlife Pro 2.3.54

 

 

djmbg بازدید : 300 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

Mysteries.at.the.Museum.Cover دانلود فصل اول مستند رمز و راز در موزه   Mysteries at the Museum Season 1 2010

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

 

تعداد صفحات : 236

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,118
  • بازدید ماه : 2,757
  • بازدید سال : 34,742
  • بازدید کلی : 408,037
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج