loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 74 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

The Simpsons Season 7 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۵ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۵ آماده دانلود |

 

The.Simpsons.S07.Cover دانلود فصل هفتم انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Season 7

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل هفتم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.

 

 

 

djmbg بازدید : 52 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

برای این لحظه از سایت دانلودها، نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.

 

Calibre.Cover مدیریت کتاب های دیجیتالی با Calibre 1.43.0 Final

 

 

 

djmbg بازدید : 55 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

ComboFix برنامه ای رایگان می باشد که توسط آن می توانید سیستم آلوده خود به Malware ، تروجان ها و سایر بدافزارهای مخرب را اسکن نمایید و پس از یافتن ، برنامه به صورت خودکار آن ها را برای همیشه حذف می کند . این برنامه می تواند بدافزارهایی که برخی از آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن ها نیستند را شناسایی و حذف کند . پس از تکمیل اسکن می توانید لیست فایل های اسکن شده و فایل های مخرب حذف شده را مشاهده نمایید . قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید بدانید که تمام فایل های موجود در Recycle Bin ، Temporary Internet Files و Temp Folder به صورت خودکار پاک خواهند شد ، اگر این فایل ها را نیاز دارید ، بهتر است از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید . در صورت آلوده شدن بخش های ویندوز به بدافزار ، این برنامه آن ها را حذف می کند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسد .

 

ComboFix پاکسازی سیستم های آلوده با ComboFix 14.7.3.1

 

 

djmbg بازدید : 64 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Maxidix Wifi Suite نرم افزاری منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بیسیم (Wi-Fi) میباشد که مجموعه ای از ویژگی های مفید و کاربردی است. به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفایل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجدداً نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.زمانی که ویندوز می خواهد به یک شبکه بی سیم متصل شود حداقل دو بار اطلاعات اتصال را به روز می نماید.یک بار قبل از احراز هویت و پس از آن بعد از هر تلاش برای ایجاد اتصال. این رفتار به این معناست که زمان اتصال شما به شبکه افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند ارتباط، Maxidix Wifi Suite با استفاده از یک الگوریتم دیگر به این معنی که تنها با یک اسکن همه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال را جمع آوری کرده و با این کار سرعت اتصال را تا ۶ برابر افزایش می دهد.نظارت بر فعالیت های شبکه و اتصالات شبکه این امکان را به شما می دهد تا از ترافیک شبکه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید.

 

Maxidix Wifi Suite مدریت شبکه های بی سیم با Maxidix Wifi Suite v14.5.8

 

 

djmbg بازدید : 63 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

 

djmbg بازدید : 54 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start Menu Reviver شخصی سازی استارت ویندوز با Start Menu Reviver 2.0.0.82

 

 

djmbg بازدید : 59 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDFab Media Player 2.4.3.1 – پلیری ساده و در عین حال حرفه ای برای پخش انواع فرمت های مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار پخش کننده فیلم ، توسط کاربران به عنوان بهترین نرم افزار پخش فایل های Bluray انتخاب شده است . به راحتی می توانید فیلم های DVD و Blu-ray خود را با این برنامه پخش کنید که به شما قابلیت پخش از فولدر را نیز می دهد . با پشتیبانی از خروجی صوتی ۷.۱ می توانید تجربه ای عالی از مشاهده فیلم های با کیفیت داشته باشید . این پلیر برای اولین بار از قفل گذاری Cinavia برای فیلم های بلوری پشتیبانی می کند . اگر از محیط پلیر خسته شدید ، به راحتی می توانید با دانلود اسکین های جدید ، ظاهر کاربری برنامه را تغییر دهید . قابلیت ساخت Playlist به شما امکان افزودن ویدئوهای مورد علاقه در قالب یک لیست را می دهد .

 

DVDFab Media Player پخش فرمت های صوتی و تصویری توسط DVDFab Media Player 2.4.3.1

 

 

 

djmbg بازدید : 51 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Flowers HQ Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گلها را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Flowers HQ Wallpapers مجموعه 70 والپیپر با کیفیت از گل ها Flowers HQ Wallpapers

 

djmbg بازدید : 65 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

بازی های جام جهانی وارد مرحله ی جدید خود، یعنی مرحله ی حذفی گردید. در این مرحله تیم ها با یکدیگر به رقابت پرداخته و هرکدام باید تمامی تلاش خود را کنند تا بتوانند نتیجه ی پیروزی در بازی را بدست آورند. دو تیم آلمان و فرانسه به دیدار یکدیگر رفتند و شما می توانید در ادامه مطلب این بازی را با کیفیت عالی فول اچ دی و ۵۰فریم به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Germany v. France – BBC One HDTV 720p (TS)

 

France vs Germany 04.07.2014 دانلود بازی آلمان و فرانسه – جام جهانی ۲۰۱۴

 

 

djmbg بازدید : 60 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Agnitum Outpost Firewall Pro محصولی پر قدرتمند جهت محافظت از سیستم در برابر حملات اینترنتی و هکرها و انواع ابزارهای مخرب با استفاده فایروال و دیوار آتش می باشد. حضور در دنیای اینترنت بدون دارا بودن نرم افزار امنیتی قدرتمند ، اشتباه بزرگی است که برخی کاربران آن را نادیده می گیرند. دیوار آتش یا فایروال نیز ابزاری است که به صورت اختصاصی باید مورد توجه قرار گیرد ، حتی اگر روی سیستم نرم افزارهای آنتی ویروس نیز نصب باشد. Outpost Firewall Pro فایروالی قدرتمند و قدیمی است که امکانات فوق العاده ای جهت حفظ امنیت سیستم از نظر دیوار آتش دارا می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه امکانات اتوماتیک فراوانی را برای حفظ امنیت در دنیای وب دارا می باشد و به صورت خودکار تنظیماتی را انجام میدهد ، کاملا امکان شخصی را فراهم آورده است و کاربر میتواند به راحتی تمام اتصالات سیستم به دنیای خارج را بررسی و کنترل نماید و در صورت لزوم تنظیمات خودکار نرم افزار را تغییر دهد. نرم افزار دارای ۶ حوزه اصلی به شرح My Security, Firewall, Proactive Protection, Anti-Spyware, Web Control, Event Viewer که به طور اختصار آنها را میتواند به امنیت من ، دیوار آتش ، حافظت لحظه ای و زنده ، ضد جاسوس افزار ، کنترل وب و نمایش رویداد (اتصالات) معرفی کرد. در بخش My Security امکان مشاهده برنامه های فعال وجود دارد ، در بخش Firewall میتوانید اتصالات به اینترنت و شبکه را بررسی و قفل نمایید ضمن اینکه این بخش پورت های کاربر را تحت کنترل دارد. و شاید مهم ترین و قابل اتکاترین بخش Proactive Protection است که اصلی ترین امکانات امنیتی در آن واقع شده است. Anti-Leak که حفره های امنیتی را پوشش خواهد داد ، System Guard محافظت از سیستم ، Application Guard محافظت از نرم افزارها و امکانات دیگری نظیر قفل کردن فایل ها و پوشه ها ، حذف ویروس ها فلش مموری ها و… در این بخش قرار دارند. anti-spyware نیز دارای ابزاری جهت حذف انواع Trojans, worms, spyware و دزدهای اینترنتی می باشد. Web Control نیز جهت بررسی ایمیل ها و سایت های آلوده است تا از این طریق نفوذ به سیستم صورت نپذیرد.

 

outpost firewall pro فایروال قدرتمند Outpost Firewall Pro 8.1.1.4312.687.1936

 

 

تعداد صفحات : 236

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,172
  • بازدید ماه : 2,811
  • بازدید سال : 34,796
  • بازدید کلی : 408,091
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج