loading...
دانلودرز
djmbg بازدید : 57 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Windows Firewall Control برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد. 

 

windows firewall control کنترل بیشتر و آسان تر فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.2.0

 

 

 

 

djmbg بازدید : 58 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

AdwCleaner نرم افزاری عالی و رایگان برای از بین بردن نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته،تولبارهای ناخواسته،هایجکرها و adds-onهای ناخواسته نصب شده روی مرورگرها می باشد. در نگاه اول شاید حذف اینگونه ابزارها ساده به نظر رسیده و نیازی به نصب نرم افزار ثانوی جهت حذف آنها نباشد. ولی اگر ابزارهای مختلف مزاحم واقعاً جهت دزدی و یا تبلیغات و اسپم تولید شده باشند حذف آنها دردسرهای زیادی خواهد داشت. بنابراین نرم افزار AdwCleaner نرم افزار ساده و کارامد است که میتواند به راحتی نسبت به شناسایی ابزارهای جاسوسی و تبلیغات مزاحم و آنها را با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ایجاد تنظیمات در مرورگرها و ویندوز حذف و پاکسازی نماید. نرم افزار دارای حجمی معادل ۱ مگابایت بوده و همچنین بدون نیاز به نصب است و از این جهت بسیار سبک و آسان طراحی شده است.

 

AdwCleaner مبارزه با ابزارهای تبلیغاتی AdwCleaner 3.010

 

 

 

 

djmbg بازدید : 53 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

SPAMfighter Standard نرم افزاری رایگان محصول شرکت SPAMfighter می باشد که این شرکت با همکاری مایکروسافت نسبت به تولید نرم افزار ضد اسپم پرداخته است. به وسیله این نرم افزار میتوانید از دریافت ایمیل های اسپم درون نرم افزارهای Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail و Thunderbird جلوگیری کنید. این نرم افزار در هنگام دریافت ایمیل ها به چک کردن آنها می پردازد و به این ترتیب از رسیدن ایمیل های اسپم جلوگیری می نماید. با نصب شدن نرم افزار تمامی اکانت های ایمیل نرم افزارهای نامبرده شده مورد پشتیبانی قرار میگیرد و در آن واحد نرم افزار از تمامی اکانت ها پشتیبانی می نماید. همچنین لازم به ذکر است نرم افزار از حملات فیشینگ از طریق ایمیل ها و به سرقت رفتن اطلاعات از طریق ایمیل ها جلوگیری می نماید. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه بوده تا کاربر بتواند آدرس های ایمیل و دامین و آی پی های خاص را بلاک نماید.

 

spamfighter جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم SPAMfighter Standard 7.6.78

 

 

djmbg بازدید : 55 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال نسخه ESET NOD32 Antivirus  برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

 

ESET NOD32 Antivirus آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26

 

 

djmbg بازدید : 60 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

COMODO Internet Security نرم افزاری امنیتی کامل شامل آنتی ویروس و فایروال می باشد که امنیت قابل توجهی را در دنیای اینترنت برای کاربر فراهم می نماید. این نرم افزار دارای ۳ لایه امنیتی قدرتمند جهت محافظت از سیستم کاربر می باشد. از بین بردن انواع ویروس و فایل های مخرب و جاسوس افزارها باعث پاکسازی ویندوز خواهد شد و از طرفی وجود فایروال قدرتمند اجازه نفوذ و دزدی اطلاعات از طریق اینترنت را از بین خواهد برد. کنترل کامل نرم افزارها اجازه اتصال غیرمجاز هیچ نرم افزار و فایلی را به اینترنت نخواهد داد و کاربر از تمامی اتصالات مطلع خواهد بود و کنترل اتصالات در اختیار کاربر است و میتواند نسبت قطع نمودن یا اتصال و یا اتصال با سطح دسترسی محدود آنها اقدام نماید. وجود anti-spyware و anti-rootkit باعث می شود نرم افزاری که به عنوان رایگان ارائه شده است قابل رقابت با نرم افزارهای تجازی قدرتمندی باشد. جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود و به این ترتیب سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند. آپدیت های منظم نرم افزار به سادگی انجام می شود و با اتصال به اینترنت نرم افزار به طور خودکار آپدیت خواهد شد. نرم افزار به صورت زنده و در تمامی ثانیه های فعالیت ویندوز مشغول به کار بوده و تمامی اطلاعات را بررسی خواهد کرد و البته باتوجه به سبک بودن نرم افزار هیچ خللی در دیگر فعالیت های کاربر بوجود نخواهد آمد.

 

COMODO Internet Security آنتی ویروس و فایروال قدرتمند COMODO Internet Security 6.3.297835.2951

 

 

djmbg بازدید : 50 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همانطور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. parental control نیز دیگر بخش اضافی در این نرم افزار که مخصوص والدین و کنترل وبسایت ها می باشد که کاربر میتواند به بلاک نمودن سایت ها غیرقانونی بپردازد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

 

ESET Smart Security آنتی ویروس و امنیت در اینترنت ESET Smart Security 7.0.302.26

 

 

 

 

djmbg بازدید : 50 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

HomeGuard Activity Monitor نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که میخواهند دسترسی به کامپیوترشان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیراخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد. بلاک شدن وبسایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر میتواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود. قابلیت کنترل اینترنت از طریق محدود کردن زمانی به این صورت که مشخص شود در چه روزهایی اینترنت قابل دسترسی باشد و همچنین محدود شدن زمان استفاده از اینترنت قابل کنترل است. قفل کردن و محدود کردن درگاه های usb نیز در کنار بررسی پرینتر از جمله قابلیت های دیگر محسوب می شود. محدود کردن و کنترل استفاده از بازی ها و نرم افزارهای خاص و تعیین شده از طرف کاربر امکانات نرم افزار ار تشکیل می مدهد. در پایان ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کاربر در نرم افزار تعبیه شده است.

 

homeguard activity monitor کنترل کامل کاربر در اینترنت HomeGuard Activity Monitor 1.7.4

 

djmbg بازدید : 49 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

SecretFolder نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های  NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

SecretFolder قفل گذاشتن روی فولدرها SecretFolder v2.5.0.0 Final

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 58 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

 

djmbg بازدید : 53 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2013 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۳ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.

 

Norton Antivirus 2013 20.3.1.22 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب Norton Antivirus 2013 20.3.1.22

 

 

 

تعداد صفحات : 236

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از مطالب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2367
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,092
  • بازدید ماه : 2,731
  • بازدید سال : 34,716
  • بازدید کلی : 408,011
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج